4 czerwca 2015

Ana Morgan

Tak sądziłam, ale wolałam się upewnić. Nie ma to jak na osiemnaste urodziny wysadzić nazistów w powietrze.
Wiem, że to ten, ale właśnie moja niepamięć do nazwisk się przejawiła.
Tak, nie ma to jak dwóch porąbańców wsadzić do jednej celi. A gdzie się podziały kary śmierci i krzesła elektryczne, z których USA jest tak znane?
Ta ten Howard mnie trochę rozczarował, ale poza tym miło było zobaczyć pana Coopera ponownie w tej roli :D
Peggy faktycznie spec od wszystkiego, a SSR zawsze drugie i jeszcze wszyscy tam to kompletni idioci, no ale do tego już można się przyzwyczaić, że to właśnie główny bohater jest naj, a reszta to zgraja idiotów nie znających się na niczym.
Hydra mogła to zastosować, rozpraszanie przeciwnika i atak, kiedy ofiara będzie umierała wręcz ze śmiechu,
Mój faworyt to Thor. Te blond włoski idealnie pasują :D
I jeszcze twarz pana Stana w całej okazałości: https://www.youtube.com/watch?v=Xe3RToTgOMs
Ale przesyłania sobie wiadomości za pomocą maszyn do pisania i tak nic nie pobije :P!
Z każdym odcinkiem coraz bardziej irytujące było to robienie ze wszystkich mężczyzn (no, oprócz materiału na potencjalnego trólovera) z SSR idiotów, którzy potrzebują prowadzenia za rączkę, bo sami nie potrafiliby niczego zrobić.
I jeszcze to wylanie przez Peggy ostatniej próbki krwi Capa. Nie ma to jak pozbawić ludzkości materiału na szczepionki, które mogłyby wyleczyć wiele śmiertelnych chorób ze zwykłego sentymentu. Rozumiem, że obawiała się tego, że próbka mogła wpaść w niepowołane ręce, ale można by wymyśli o wiele lepsze rozwiązanie, które pozwoliłoby wykorzystać ją w przyszłości. 
Clint też całkiem nieźle się prezentuje. to jego odcień <3
Astrid całkiem nie tak dawno mi to podesłała, ale ja nadal nie chcę wiedzieć, co to jest :P 
Domyśliłam się, inteligencie. Chyba nikt, nawet ty nie posiada aż tylu odchyłów. Chyba za dużo od siebie wymagasz.
Och nie przesadzaj, zawsze możesz tam pójść "kupić prezent swojej siostrzenicy, bądź córce".
A szukałeś w sklepach dla osób otyłych? Tam na pewno byś trafił na coś takiego.
No tak, Jamie, bo facet kupujący pudrową sukienkę nie wyglądałby podejrzanie -_-
Z kilkanaście by się pewnie znalazło. Trzeba tylko ustalić, co jest już odchyłem od szeroko pojętej normy, a co jeszcze nie.
Znowu zamierzasz doczepić się mojej wagi? To mięśnie, nie tłuszcz. No i metal. A proteza jednak do najmniejszych nie należy i dlatego muszę wybierać większe rozmiary. 
Och nie przesadzaj, zawszę mogę pójść tam i kupić prezent swojej siostrze, bądź dziewczynie.

1 komentarz:

  1. W ogóle to jak one działały? Pierwsze łącze internetowe w tamtych czasach :3
    O Clincie też pomyślałam, jednak Thor przebił wszystkich.
    A myślisz, że ja wiem? To było dość przerażające.

    To raczej jednak trudno określić, bo dla kogoś coś może być dziwne, a dla kogoś innego już nie. To też zależy od stopnia dziwności innych osób.
    Znowu to robisz. Co ja takiego złego zrobiłam? Po prostu potwierdziłam twoją wersję.
    Widzisz jak się rozumiemy. Od razu załapałeś o co chodzi, więc ruszaj na zakupy, mój drogi chłopcze.

    OdpowiedzUsuń