4 czerwca 2015

Astrid Löfgren

N, pamiętam i cofam każde słowo :/ Chomik się z niego zrobił. Nóżek można pozazdrościć, ale średnio to wygląda z tą ogromną górą.
Chyba ogolone... Na Zachodzie to popularne wśród mężczyzn z tego co mi wiadomo. Ewentualnie to wciąż lód :P
Od pasa w dół prezentuje się naprawdę dobrze, ale im wyżej, tym gorzej. Zacnie prezentowałby się teraz w mundurze WS :P
I skoro łapka z metalu była całkiem sporawa już w CA:WS to ciekawe, jak wielka będzie teraz.
Lód, mówię ci. I jakie świetne daje efekty? Dwa lata i ciągle gładziutko!

A winę za magnesiki zwal na Ane, znowu wypominała mu te w kształcie tęczy :P
James, bo to nie do końca chyba jego wina, co? Jak tak z boku na to wszystko patrzę, to trudno komuś konkretnemu przypisać winę.
Czego szukasz tak w ogóle? Czegoś więcej niż teczek? Uważaj ty na tej Ukrainie, wojna się toczy.
Ja pier... Przecież nie mówiłam o magnesikach z ręki. To już "magnesik" nie można powiedzieć, bo poczujesz się urażony? No weź mnie nie denerwuj :/
Żadnych magnesików, żadnych fiszek i żadnych pociągów w rozmowach ze mną. Tak będzie najlepiej dla obu stron. 
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Mógłbym zarzucać mu, że to jego wina i znalazłbym  do tego odpowiednie argumenty, ale nie widzę ku temu żadnego powodu, bo i tak nic mi to nie da. Moja wina, Rogersa wina, Zoli wina... co da mi teraz roztrząsanie tego? Nic, bo to, że Zola to chuj już ustaliliśmy.
Naprawdę sądzisz, że boję się tej "wojny"? Jedną już przeżyłem i to większą.
Nawet więcej teczek mi się przypada, choć nie ukrywam, że chętnie natknąłbym się na coś więcej.

3 komentarze:

  1. N, o ile by wlazł w ten mundur :D Teraz to mu będą nogi komputerowo powiększać, na bank.
    Boję się sobie tę łapkę wyobrażać. Naprawdę się boję. Wyobrażałam go sobie trochę mniejszego, bo w końcu ucieczka, zapewne brak środków, którymi go faszerowano, zmęczenie i wszystkie te czynniki powodujące spadek masy ciała, a tu wychodzi, że Winterek bynajmniej nie próżnował i sobie jeszcze zwiększył masę :D
    Muszę zdobyć ten lód. Najlepsze lasery tak nie działają, chcę ten cholerny lód!
    A nie w kształcie kwiatuszków? Chyba zacznę robić mu na złość.

    James, no chyba dla ciebie lepiej. Nie zamierzam się zastosować, chociaż pociąg może odpuszczę, znaj me dobre serce :)
    Wszyscy to chuje.
    Nie powiedziałam, że tak sądzę. Troszczę się o ciebie zwyczajnie i nie chcę, żeby cię jakaś rakieta pieprznęła przypadkiem. To źle? Niewdzięczniku ty :/

    OdpowiedzUsuń
  2. O przepraszam mówiłam o magnesikach w kształcie kwiatuszków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i dlaczego bez pociągów? Pociągi to ciekawy środek komunikacji :D

      Usuń