4 czerwca 2015

Ana Morgan

Wybuchowo? *.*
Właśnie miałam się zabierać za Daredevila :D
Ogólnie serial mi się podobał. Na plus postać Jarvisa, aktor zagrał bardzo przekonywująco i pasował do tej roli, po za tym był chyba najzabawniejszy. Zdecydowanie jestem po stronie Sousy jeśli chodzi o kandydata na męża. Zapewne tym drugim jest Thompson? Ten dupek nie nadaje się dla Peggy. Jeśli by się z nim związała, cały dotychczasowy obraz bohaterki ległby w gruzach. Angie to naprawdę wspaniała dziewczyna, oj przydałaby się Bucky'emu taka, przydała i to nawet teraz. Taka pozytywna. Podobała mi się zwłaszcza w tym odcinku co aresztowali Peggy. Jej gra aktorska fenomenalna. Dottie moim zdaniem zbyt szybko dała się pokonać Peggy w ostatecznym starciu. Ten facet co współpracował z Dottie (nie pamiętam jak się nazywał) strasznie mnie wkurzał. Ciągle tylko "focus" i "focus", myślałam że go zabiję jak jeszcze raz usłyszę "focus". I ten jego plan, niby ten Lewiatan miał być taki groźny, a chodziło tylko o zemstę na Howardzie? Strasznie naciągane to. A sam Howard, chyba już wiem po kim Tony odziedziczył talent do pechowych wynalazków. Czy Howard w ogóle zbudował coś co działało tak jak powinno?
N litości :D Wygląda jakby zaatakowała go armia sześciolatek. I ta kokardka we włosach, po prostu cud chłopak, nic tylko go wysłać by kogoś zabił, na pewno wzbudziłby respekt i strach ^^
Bucky+granaty+naziści= bum!
Ten facet od "focus" i "focus" to właśnie doktor Fennhoff, którego tak miło Buckyś wspomina :)
Z zakończenia pierwszego sezonu wiem, że zgadał się z Zolą (tutaj chciałabym pogratulować inteligencji SSR, brawo!), a jego zaangażowanie w Projekt WS zostało oficjalnie potwierdzone. Ten wątek może być też poruszony w sezonie drugim.
Nie za bardzo przepadam za przedstawieniem Howarda w Agent Carter właśnie dlatego, że zrobiono z niego kogoś, kto nie potrafi niczego zrobić dobrze.Jak ten facet dorobił się niby milionów, skoro nic mu nie wychodzi?
A Peggy momentami była rasową Mary Sue, która zagina wszystkich i we wszystkich. Skoro Dottie była szkolona w Red Roomie to powinna skopać jej tyłek i nawet nie popsuć sobie przy tym fryzury.
Jest tego więcej: klik :P Nie rozumiem o co ci chodzi, przecież to świetna strategia! Cel tylko by na niego spojrzał i padłby ze śmiechu.
Gdyby się tak zastanowić, to dziesięć bym ci wymieniła. Kilka od zaraz mogę powiedzieć, ale nie bo tobie od razu się dwudziestu zachciało.
Jeszcze tego nie zrobiłeś? Po co się z tym tak długo kryć? Myślałam, że już teraz sobie paradujesz w różowych ciuszkach.
Nie, Hello Kitty to zło wcielone i lepiej tego unikać, ale jak tak bardzo zżera cię ciekawość to radzę wybrać się do pierwszego lepszego sklepu z zabawkami, tam jest tego mnóstwo, maskotki, talerze, przybory do włosów i do makijażu. Przy okazji mógłbyś zaopatrzyć się w różowy cień do powiek.
Dlatego powiedziałem, że dwadzieścia, bo wiedziałem, że dziesięć wymienić można by na jednym wdechu.
Gdybym z moją aparycją choć zbliżył się do sklepu z zabawkami to prawdopodobnie uznano by mnie za zboczeńca i wezwano policję, więc nie dziękuję.
I tak, wiem, że strasznie się ociągam, ale nawet nie wiesz, jak ciężko jest znaleźć jakąś dobrą kieckę w moim rozmiarze. A ja od zawsze marzyłem o takiej pudrowej.

1 komentarz:

  1. Tak sądziłam, ale wolałam się upewnić. Nie ma to jak na osiemnaste urodziny wysadzić nazistów w powietrze.
    Wiem, że to ten, ale właśnie moja niepamięć do nazwisk się przejawiła.
    Tak, nie ma to jak dwóch porąbańców wsadzić do jednej celi. A gdzie się podziały kary śmierci i krzesła elektryczne, z których USA jest tak znane?
    Ta ten Howard mnie trochę rozczarował, ale poza tym miło było zobaczyć pana Coopera ponownie w tej roli :D
    Peggy faktycznie spec od wszystkiego, a SSR zawsze drugie i jeszcze wszyscy tam to kompletni idioci, no ale do tego już można się przyzwyczaić, że to właśnie główny bohater jest naj, a reszta to zgraja idiotów nie znających się na niczym.
    Hydra mogła to zastosować, rozpraszanie przeciwnika i atak, kiedy ofiara będzie umierała wręcz ze śmiechu,
    Mój faworyt to Thor. Te blond włoski idealnie pasują :D
    I jeszcze twarz pana Stana w całej okazałości: https://www.youtube.com/watch?v=Xe3RToTgOMs

    Domyśliłam się, inteligencie. Chyba nikt, nawet ty nie posiada aż tylu odchyłów. Chyba za dużo od siebie wymagasz.
    Och nie przesadzaj, zawsze możesz tam pójść "kupić prezent swojej siostrzenicy, bądź córce".
    A szukałeś w sklepach dla osób otyłych? Tam na pewno byś trafił na coś takiego.
    No tak, Jamie, bo facet kupujący pudrową sukienkę nie wyglądałby podejrzanie -_-

    OdpowiedzUsuń