4 czerwca 2015

Ana Morgan

W ogóle to jak one działały? Pierwsze łącze internetowe w tamtych czasach :3
O Clincie też pomyślałam, jednak Thor przebił wszystkich.
A myślisz, że ja wiem? To było dość przerażające.
I z takim sprzętem wojny nie wygrali? To już trzeba mieć talent.
O, i jeszcze krótkofalówki Peggy i spółki o wielkości małego telefonu komórkowego :P Ciekawe, co Stark chciał wynaleźć, że wyszedł mu taki sprzęt, bo patrząc na jego inne wynalazki, na pewno nie krótkofalówki.
Ja to ponownie skwituję tak:
To raczej jednak trudno określić, bo dla kogoś coś może być dziwne, a dla kogoś innego już nie. To też zależy od stopnia dziwności innych osób.
Znowu to robisz. Co ja takiego złego zrobiłam? Po prostu potwierdziłam twoją wersję.
Widzisz jak się rozumiemy. Od razu załapałeś o co chodzi, więc ruszaj na zakupy, mój drogi chłopcze.
Co ja znowu niby robię? Nic nie robię.
Nikt raczej nie uzna mnie za w pełni normalnego, ale pocieszające może być to, że dla niektórych nie będę aż tak pochrzaniony. Jakiś plus.

1 komentarz:

  1. Trzeba przyznać, że maszyny przewyższały swoje lata. Działały bezprzewodowo ^^
    Niby telefon z CA:FA też nie był wielkich rozmiarów. Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Przykro mi, ale nie mam aż tak popieprzonego umysłu.
    Pozwól, że się odwdzięczę: http://giphy.com/gifs/meme-singer-michael-jackson-njVCP4TEde27C

    Widzisz, w końcu się przyznałeś. Leń z ciebie, Barnes.
    Grunt to widzieć pozytywną stronę, gratuluję. Już dawno powinnam cię pochwalić za brak (aż takiego) zrzędzenia, ale obawiam się, że zapeszę.

    OdpowiedzUsuń