27 sierpnia 2015

Rakshasha

Niestety mam taki ogółem problem, że nie lubię seriali, nie jestem w stanie ich oglądać xd I tu jedynym wyjątkiem jest Gra o Tron, i jakaś jedna seria, którą kiedyś, kiedyś obejrzałam, a nosiła wdzięczny tytuł Kidnapped. Gify kojarzę, swego czasu pierwszej fascynacji panem Stanem trochę się yt naoglądałam i chyba najbardziej mnie rola Jeffersona zainteresowała,. Hm, przypomnisz, ile odcinków ma Political Animals? Może jeszcze w wakacje się za to wezmę.
Naprawdę? *.* Hah, yey! Tyle się Sebastain naopowiadał, że chętnie by się zmierzył z Irona Manem ;p I już wiem, komu będę kibicować mimo mego szczerego uwielbienia dla Tony'ego.
Dokładnie tak, zacieśniają więzy ;p Takie wiadomości mi się podobają, bardzo polubiłam Sama z WS, wydaje się świetną postacią - i nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam, jak napisałaś, że byli dobrymi kumplami. Yey, mam wymówkę, by go częściej wsadzać w rozdziały xD
/Political Animals ma sześć odcinków- pilot ma trochę ponad godzinę, reszta ma już po 40-kilka minut. A jeśli chciałabyś pooglądać Jeffersona, a nie masz ochoty na nadganianie całego sezonu OUaT to przeczytaj ogólny opis i zerknij na odcinki- 17,21 i 22 odc. 1 sez. i 2, 3 oraz 5 odc. 2 sez.
/Walka Bucky'ego z Tony'm jest kanoniczna, więc nie dziwi mnie, że wykorzystają ten motyw. Jednak miała ona miejsce już po CW i "śmierci" Steve'a za którą Bucky obwiniał Tony'ego. 
/W komiksach Sam zwracał się do Bucky'ego per "dzieciak" i często ratował mu tyłek. Gdy Barnes został Capem, Sam często działał razem z nim i była to bardziej partnerska relacja, a nie taka na zasadzie bycia pomocnikiem. Mam nadzieję, że w MCU pójdą właśnie w tym kierunku.

1 komentarz:

  1. Ach, jak sześć, to mogę połknąć ^^ Dzięki wielkie! Nie miałam pojęcia, od czego zacząć, a odcinki z nim bardzo chętnie obejrzę ^^
    Kanon, no właśnie, bardzo mnie ciekawi, czy uśmiercą Steve'a, czy jednak nie. Słyszałam już o tym wiele razy, że umiera i Bucky przejmuje jego rolę na jakiś czas. Hm, sama nie wiem, co wolałabym zobaczyć. Chyba póki co odpowiadają mi w swoich rolach. Cóż, w każdym razie walka na pewno będzie ciekawa ^^
    I Bucky go za to nie sprał, rozwalając przy okazji pół baru? ;p Podejrzewam, że raczej tego przezwiska uważać nie będzie, ale nie zdziwiłabym się, gdyby taki kierunek obrali - i też mam teraz na to nadzieję ^^ Trudno po jednym zdjęciu wnioskować, ale może to jakiś dobry omen.

    OdpowiedzUsuń