27 sierpnia 2015

Rakshasha

Jest takim dość sporym dodatkiem do rąsi, raczej trudno go przegapić ;p Akurat Political Animals nie oglądałam, nie mam zacięcia do seriali - Kings porzuciłam gdzieś w połowie xd Swoją drogą, że oglądałam w oryginalne, może też dlatego nie dotrwałam do końca. Ale skoro mówisz, że boski, to może spróbuję gdzieś znaleźć i się przekonać o tym ;D
Taki do footballu amerykańskiego najlepiej ;p Na szczęście sama nie mam takich znajomych, ale miałam nauczycielki z takimi gestami, trauma do końca życia ;_;
Właściwie to skąd oni mają to zdjęcie? Jestem bardziej niezorientowana, niż bym chciała, a staram się być w miarę na bieżąco... Hm, może Bucky specjalnie się hamuje, żeby Sam mógł za nim nadążyć? Taki się mu włączył jakiś odruch dobrego serca i sobie zaczął jogging uprawiać ;p Chociaż muszę przyznać, że na tamtym zdjęciu to wygląda, jakby Bucky się śpieszył, a Sam tylko poszedł na przyjemną przebieżkę xD Jak bardzo bym chciała, żeby po tej ucieczce, czy cokolwiek oni tam wyprawiają na tym zdjęciu, Sam cały zasapany pytał Bucka, czy on w ogóle się męczy, a ten z takim wzruszeniem ramion, że nawet się nie zgrzał xD
.Serial jak serial, jest wiele lepszych, ale nie zmienia to tego, że TJ jest boski <3 I to, to oraz to są argumentami za obejrzeniem serialu. To i to także. Już kiedyś o tym pisałam, ale mój osobisty top3 ról pana Stana wygląda następująco- T.J. Hammond (Political Animals), Jefferson (Once Upon a Time), Jack Benjamnin (Kings). Mimo całej mojej sympatii do Bucky'ego, CA:WS jest dopiero na czwartym miejscu.
.Zdjęcie zostało zrobione w ostatnim tygodniu zdjęć, bodajże w Lipsku. Potem pojawiały się już tylko zdjęcia kaskaderów, dzięki którym wiemy, że szykuje się walka CA&WS vs. Stark.
.Dlatego Bucky wygląda na szczuplejszego niż na początku. Zwyczajnie zaczął wychodzić na poranne przebieżki z Samem! A czarne, skórzane ciuszki są po to, by efekt był szybszy i lepszy. Ot co, cała filozofia. A tak na serio, powiedziane zostało, że będzie więcej interakcji na linii Bucky-Sam i zapewne pójdzie to w stronę komiksów, gdzie byli oni całkiem dobrymi kumplami.

1 komentarz:

  1. Niestety mam taki ogółem problem, że nie lubię seriali, nie jestem w stanie ich oglądać xd I tu jedynym wyjątkiem jest Gra o Tron, i jakaś jedna seria, którą kiedyś, kiedyś obejrzałam, a nosiła wdzięczny tytuł Kidnapped. Gify kojarzę, swego czasu pierwszej fascynacji panem Stanem trochę się yt naoglądałam i chyba najbardziej mnie rola Jeffersona zainteresowała,. Hm, przypomnisz, ile odcinków ma Political Animals? Może jeszcze w wakacje się za to wezmę.
    Naprawdę? *.* Hah, yey! Tyle się Sebastain naopowiadał, że chętnie by się zmierzył z Irona Manem ;p I już wiem, komu będę kibicować mimo mego szczerego uwielbienia dla Tony'ego.
    Dokładnie tak, zacieśniają więzy ;p Takie wiadomości mi się podobają, bardzo polubiłam Sama z WS, wydaje się świetną postacią - i nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam, jak napisałaś, że byli dobrymi kumplami. Yey, mam wymówkę, by go częściej wsadzać w rozdziały xD

    OdpowiedzUsuń