10 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Haha udało mi się Cię rozśmieszyć xD to dobrze, śmiech to zdrowie xD
Nie chciałabyś, by biegał z kwiatami we włosach? Niech będzie jednak sexy flexy jak z filmu xD ale i tak to komiks powinien mieć wpływ na film a nie film na komiks xD ale my lubimy jak jest na opak xD 
Ta, komiks ma tak wielki wpływ na film, że w przypadku CW można spokojnie wyrzucić go do kosza, bo ponoć fabularnie nie zgadza się nic prócz tego, że Steve i Tony stają naprzeciw siebie. W przypadku CA:WS też duużoo zostało zmienione. O Ultronie nawet nie będę wspominać. Ale braciom Russo te zmiany jednak się udają, trzeba przyznać.  
To dlaczego sobie szczęście blokujesz?
Hm, może zrobiłby je lżejsze, bardziej zabójcze i może różowe? Nie no, takie co by Ci się lepiej żyło.
/Bo mam drobne zapędy samobójczo-masochistyczne, które blokują chęć bycia szczęśliwym.
/A po co mi "bardziej zabójcze" ramię? To, że byłoby lżejsze też niewiele by zmieniło, bo jednak niektóre z moich kości musiały zostać zastąpione metalowymi, bo inaczej nie byłby w stanie udźwignąć protezy. O gnieździe protezy nawet nie wspominam. A operować kolejny raz się nie dam.

1 komentarz:

  1. Już miałam pisać siostra a to Wachowska a nie Russo.
    Jak na laika mojego typu to mi się film podobał i czekam na CW. Co kto lubi, jeden woli książkę, drugi film, trzeci komiks a czwarty audiobooka.


    Nad nimi też da się popracować.
    Dobrze, zostawiamy ramię już w spokoju.

    OdpowiedzUsuń