10 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Człowiek od razu zdrowszy jest xD a prócz CW i IW coś jest planowane? Ogladałaś Deadpoola? Pokochałam gościa w pierwszych 10 minutach xD 
/Yep, jest planowane i to całkiem sporo: Black Panther, Ms.Marvel, Inhumans, Thor:Rangarok, Ant-Man and The Wasp, GotG vol.2, Dr. Strange i kolejny film o Pająku.
/Oglądałam i muszę przyznać, że byłam zawiedziona tym, że ze zwiastunów można było poznać większość fabuły i pokazane zostało w nich wiele z najśmieszniejszych gagów.  
Przybij! Albo opowiedz bajkę skoro i tak okupuję już łóżko
/Nie przybiję. Nie stać mnie na płacenie odszkodowania za złamania.
/I skąd pomysł, że opowiadam bajki? Może mam jeszcze zacząć od "Dawno, dawno temu"? Jasne.

1 komentarz:

  1. To racja, ale jednak miał coś w sobie co mnie wciąż bawiło i dobrze wspominam seans xD Wgl Ty chyba Pająka nie lubisz, nie? Widziałam go sparowanego z Poolem xD



    Możesz od "był sobie paź" xD

    OdpowiedzUsuń