10 maja 2016

Ana Morgan

Banner sam od tego rączki umyl. Poza tym jak to mówią liczą się chęci, a chęci to oni mieli tylko wyszło w inną stronę. A Wandzie to się trochę dziwię. Po tym co zrobiła i po śmierci brata ona najbardziej powinna rozumieć tych ludzi i siedzieć cicho. Druga wpadka miała w civil war. Ona też święta nie jest, więc nie powinna się dziwić, że ludzie chcą ustawy, bo w końcu niewiadomo czy taka Wandzia się kiedyś nie zbuntuje i nie wysadzi jakiegoś miasta w powietrze.
Gdyby Pietro przeżył ciekawe po której stronie tego zacnego "konfliktu" by stanął.
/Same chęci nie zawsze wystarczą. A pamiętajmy też, że majstrowali przy kamieniu, którego mocy nie rozumieli i przed którym Thor kilkukrotnie ich ostrzegał. A oni zwyczajnie oleli jego ostrzeżenia, nie zważając na to, że wie o kamieniach więcej niż oni. 
/O, właśnie - skąd ludzie mają wiedzieć, że taka Wanda nie postanowi zrobić tego ponownie, skoro nic jej za to nie grozi? Żadnemu z Avengers nic nie grozi, ponieważ aktualnie działają ponad prawem? Nic dziwnego, że ludzie powiedzieli "dość".
/Pietro stanąłby pewnie po tej samej stronie co siostra. Ale gdyby pojawił się w CW i tam zginął w jakiś sposób, wyszłoby to na dobre i AoU, i CW.
Nie ma za co, Bucky. Wiesz, że zawsze Cię docenialam pod tym względem :) Tak, tak, talent masz zacny, bardzo przydatny. Tylko wpisać do CV jako twoją mocną stron ;) a tak w ogóle to jak się miewasz, drogi Bucky?
/Jak się miewam? Jakiś świr namieszał mi w głowie, znowu niemal zabiłem Steve'a i kilkoro jego przyjaciół, świat mnie nienawidzi jeszcze bardziej, ludzie wiedzą już, że Zimowy Żołnierz to ja, a do tego kolejny raz upieprzyło mi rękę. Mam się więc wspaniale.  

1 komentarz:

  1. Ależ ja ich wcale nie usprawiedliwiam. To naukowcy, takich popaprańców należy mieć pod szczególną kontrolą ;)
    Takim nie należy w pełni ufać, a Steve i cała reszta powinna wiedzieć o tym najlepiej. Jeśli chcą działać dla dobra ludzi to niech to robią i się podporzadkuja. A jeśli im nie pasi to emerytura. Chociaż nie, takich to nawet na emeryturze trzeba pilnować ;)
    Że co? O.O Chyba mam ostatnio problemy ze zrozumieniem -_- Że umarł, ożył i znowu umarł? I czego dobrze?

    Świt? Może takim świrem nie był, chciał sprawiedliwości, a skoro jej nie dostał, chciał wywalczyć ją na własną rękę.
    Może to Cię niepocieszy, ale ja Cię nadal lubię... na swój sposób ;)
    A z tą ręką to myślałam że się ucieszysz. W końcu ktoś Ci pomógł się jej pozbyć.
    Świat jest piękny, prawda?

    OdpowiedzUsuń