2 października 2016

o.

Nie dziękuję, nawet jakbys sama miała opisać to nie. Nie.
No tak, ale Steve może polubić 18+ i robić to częściej, dłużej, więc Bucky gdzieś by się tracił. Więc chcąc Steve'a na wyłączność musiałby i o ten aspekt życia też zadbać xD
No ale uda się bo starasz się i siedzisz nad tekstem xD więc o to się nie martwię xD
/Ja? Co ja? Rączki masz, klawiaturkę masz, wyobraźnię też, więc do dzieła :P! I jestem skłonna stwierdzić, że to nie "częściej i dłużej" jest dla nich najlepsze, a raczej to, że są niemal równie silni i wytrzymali, więc nie muszą przez cały czas się pilnować, by czasem nie zrobić partnerowi krzywdy. Ciągle powtarzanie w głowie "uważaj, nie za mocno, nie za szybko" byłoby raczej frustrujące.
S: To czemu nie? Do tego ty rum czy whiskey możesz pić tak pro forma a ja zdrowo herbatkę.
 Nie jestem fanem rekreacyjnego picia alkoholu. Głównie z dwóch powodów - i tak się nie upiję, a przy wyczulonym smaku zdecydowana większość alkoholi jest zwyczajnie niesmaczna. Jakby za chwilę miały wypalić mi przełyk.

1 komentarz:

  1. Autokorekta -.- miało być jakbym sama miala opisac to nie xD Stucky i tylko Stucky się liczy więcej nie chcę xD nawet trójkata xD
    No właśnie więc czemu z tego nie korzystają? Frustrację raz dwa by pomniejszyli a z innymi to by powiekszyli ja sobie xD

    S: To co innego pasuje do jazzu i swingu? Wiesz chciałabym byś czuł się rozluzniony podczas wspólnego sluchania

    OdpowiedzUsuń