2 października 2016

o.

Ale to ma być próba z zakończonym tekstem, czy takim otwartym? ;p
Haha i znowu jest, że to ja jestem ta najgorsza :( 
/Ależ może to nawet być zamknięty tekst z otwartym zakończeniem :P Ale spróbować warto, bo kto wie, może odkryjesz w sobie ukryty talent do pisania tekstów o Stucky?
/Wiesz, ktoś musi. A ja już wystarczająco długo byłam złą kobietą, więc teraz twoja kolej :P
S: Nie, że łączy cię coś więcej z Buckym. O to chodziło
 Naprawdę? Znowu? To może tym razem powiem, że tak, łączy nas coś więcej?

1 komentarz:

  1. Haha niby na zajęciach coś mi świtało, że można by było napisać, ale jakoś tak.. No nie bardzo, jeszcze jakoś ff do zespołów pisałam, czy do cudzych opowiadań, ale tu coś czuję, że więcej zwalę niż dobrze zrobie xD
    Przyjmuję to na klatę ;D

    S: No weź, nie spinaj pośladów! Już wystarczająco masz je twarde

    OdpowiedzUsuń