2 października 2016

o.

Wydaje mi się, że za bardzo mogłabym ich zrobić w au i ich charaktery nie byłyby już takie same :(
Raz dwa że szybko pozbędą się frustracji a później byłaby tylko przyjemność xd i znowu coś wykorzystam przeciwko Tobie ale w późniejszym czasie xD
/AU czy OOC? Jeśli to pierwsze, to raczej żadna zbrodnia, bo przecież samo Stucky teoretycznie jest AU. Ale spróbować zawsze można! Byliby ci wdzięczni za pozbycie się frustracji,
/Och, poważnie? Większość moich wyzwań to Stucky, a spora część z nich opierać się ma na rzeczach, które robić powinni tylko dorośli. Czemu mnie tak szufladkujecie :P?
S: To możemy pod kocem siedzieć i słuchać, co ty na to?
 Miło, że proponujesz, ale nie dziękuję. Wybacz, ale wolną chwilę wolę spędzić z Bucky'm. Dawno niczym we mnie nie rzucał.

1 komentarz:

  1. Pewnie i to i to xD Nie jestem w tym dobra, więc raczej to sobie odpuszczę xD Wolę poczytać xD
    A moja wina, że mówisz na Steve "mogę to robić cały dzień"? ;p Sama sobie noże wbijasz ;D

    S: Lubisz jak rzuca w ciebie czymś? To jest podejrzane, wiesz? Ale najgłośniej "nie" mówią ci co myślą "tak", także nie wypieraj się już niczego, co?

    OdpowiedzUsuń