2 października 2016

RIVOLETTA

To w 5 sezonie okaże się że Bella jest w ciaży, lecz kiedyś Rumple podpisał kontrakt pezez który jego następne dziecko musi oddać temu z kim ten deal zawarł. Bella żeby uchronić dziecko zapada w klątwe wiecznego snu. Rumple w następnym sezonie wchodzi w jej sny dzięki piaskom Morfeusza. Tam ich nienarodzony syn przestrzega Belle przed Mrocznym.
I ja się pytam czy to ma wogule jakiś sens?
 Najbardziej w tym serialu irytują mnie takie z tyłka wyciągnięte twisty - każdy zna każdego, każdy gdzieś był, kolejne "wielkie i mroczne" sekrety Emmy i Rumpla, które często są bez sensu i nie trzymają się  kupy, jeśli złoży się wszystko w całość. A mogliby skupić się na innych postaciach - Mulan, Aurorze czy Kopciuszku (o Jeffersonie nawet nie wspomnę, bo nie wiedzieć dlaczego, twórcy nie chcą zrobić recastingu), by serial nabrał pewnej świeżości.
S, Nieciekawie, trzeba przyznać. A coś dobrego się ostatnio stało czy cały czas jest kiepsko? 
 Wydaje się być coraz gorzej, szczerze mówiąc.
B, Masz rację. Mogłam to przewidzieć.
A możesz mi wytłumaczyć dlaczego twój mózg cię zabija, czy tego też za bardzo nie wiesz?
 Ależ oczywiście, że mogę, moja droga. Kiedyś kilku brzydkich panów, na czele z karłem w pinglach, postanowiło się pobawić i uznało, że fajnie będzie otworzyć mi czaszkę i wszczepić do mojego mózgu czpiy, które sprawią, że będę robił co tylko zechcą. Fajnie, co? No nie, nie fajnie, bo te małe cholerstwa zaczynają się psuć i mogą usmażyć mi mózg. Koniec bajki.

1 komentarz:

  1. Mulan będzie w 5 sezonie przez jeden odcinek.
    Jak ja bym chciała żeby pan Stan znów zagrał Jeffersona, ale wiem że to raczej się nie zdarzy.

    S, A co z Hydrą? Cały czas stara się zdobyć Nadzdolnych czy wycofali się.

    B, Mam wrażenie że napisałeś to takim stylem dlatego że jestem najmłodszą osobą na tej stronie i chcesz mnie zdenerwować.

    OdpowiedzUsuń