2 października 2016

o.

Autokorekta -.- miało być jakbym sama miala opisac to nie xD Stucky i tylko Stucky się liczy więcej nie chcę xD nawet trójkata xD
No właśnie więc czemu z tego nie korzystają? Frustrację raz dwa by pomniejszyli a z innymi to by powiekszyli ja sobie xD 
/Jesteś już chyba specem do Stucky, wiec najwyższy czas coś naskrobać.
/Nie korzystają, bo są ukrytymi masochistami, którzy lubią się frustrować :P? No i czy aby na pewno raz dwa? W końcu to super-żołnierze. A jeden z nich to w końcu Steve "Mogę to robić cały dzień" Rogers.
S: To co innego pasuje do jazzu i swingu? Wiesz chciałabym byś czuł się rozluzniony podczas wspólnego sluchania
 Nie mówiłem, że się przy tym rozluźniam. Mówiłem, że mam do nich słabość, ponieważ przypominają mi o tych najlepszych latach i słuchając tego, myślę o tym wszystkim, co odeszło. To... Taka moja muzyka do dobicia się.

1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, że za bardzo mogłabym ich zrobić w au i ich charaktery nie byłyby już takie same :(
    Raz dwa że szybko pozbędą się frustracji a później byłaby tylko przyjemność xd i znowu coś wykorzystam przeciwko Tobie ale w późniejszym czasie xD

    S: To możemy pod kocem siedzieć i słuchać, co ty na to?

    OdpowiedzUsuń