2 października 2016

Rivoletta

Mulan będzie w 5 sezonie przez jeden odcinek.
Jak ja bym chciała żeby pan Stan znów zagrał Jeffersona, ale wiem że to raczej się nie zdarzy.
/Właśnie - przez jeden odcinek. A mogliby znów pociągnąć jej wątek, tak samo Kapturka, Archie'go czy Pinokia. 
/Stan na pewno nie wróci już do OUaT, bo grywał tam pewnie tylko dlatego, że nie mógł znaleźć nigdzie innej roli (wystarczy zerknąć na jego filmografie). Dzięki Marvelowi może. Dlatego twórcy mogliby zrobić recasting na Kapelusznika, na pewno znaleźliby odpowiedniego aktora.
S, A co z Hydrą? Cały czas stara się zdobyć Nadzdolnych czy wycofali się.
 Hydra nigdy się nie wycofuje. Ostatnio przestali tak rzucać się w oczy, jednak nie łudzimy się, że odpuścili. To tylko kolejna cisza przed burzą.
B, Mam wrażenie że napisałeś to takim stylem dlatego że jestem najmłodszą osobą na tej stronie i chcesz mnie zdenerwować.
 Ja miałbym chcieć kogoś zdenerwować? Ja? W życiu! Ranisz mnie tymi bezpodstawnymi oszczerstwami.

1 komentarz:

  1. Szkoda, lubiłam go jako kapelusznika.
    Bardzo kreatywny komentarz

    S, A co ostatnio zrobili?

    B, I możesz powiedzieć z ręką na sercu że są bezpodstawne?

    OdpowiedzUsuń