2 października 2016

o.

Pewnie i to i to xD Nie jestem w tym dobra, więc raczej to sobie odpuszczę xD Wolę poczytać xD
A moja wina, że mówisz na Steve "mogę to robić cały dzień"? ;p Sama sobie noże wbijasz ;D 
/Ależ nie odpuszczaj. Wtedy ja coś ci podrzucę :P
/Ale nie powiedziałam co może robić cały dzień! Jedynie, że może rozładowywać swoją frustrację, a ty sama sobie dopowiedziałaś te bezeceństwa! Ale koniec, nie będę już podrzucać ci takich tematów, o! 
S: Lubisz jak rzuca w ciebie czymś? To jest podejrzane, wiesz? Ale najgłośniej "nie" mówią ci co myślą "tak", także nie wypieraj się już niczego, co?
 Skoro "nie" oznacza "tak", mam mówić "tak", jeśli chcę powiedzieć "nie"? Powiem więc jedynie, że podziękuję, ale mam inne plany.

1 komentarz:

  1. Ale to ma być próba z zakończonym tekstem, czy takim otwartym? ;p
    Haha i znowu jest, że to ja jestem ta najgorsza :(
    S: Nie, że łączy cię coś więcej z Buckym. O to chodziło

    OdpowiedzUsuń