23 grudnia 2016

o.

Jestem, ale nie pomogę Ci w zamydleniu nas, że masz dobre serce xD nie przeciągniesz mnie na złą stronę! Od tego masz swoją Wdowę ;p
 Dobra, więc im też dokopię, żeby nie było, że maja za dobrze. Może być :P? 
B: Oczywiście, że możesz. Więc skąd ten normalny humor? A ja mogę mięć swoją chęć oglądania twojego uśmiechu, który jest piękny.
 Em, ten normalny humor stąd, że nic mnie jakoś nie zasmuciło ani nie rozweseliło? Nie sądziłem, że normalny humor też musi mieć uzasadnienie. W końcu jest normalny, nie? No i ta, możesz sobie mieć chęć na co chcesz. Ale ja nie muszę szczerzyć się jak idiota, jeśli nie mam ku temu żadnego powodu, bo nie jestem małpą, która pokazuje zęby na zawołanie.

1 komentarz:

  1. Im w sensie Wdowie i reszcie? Spoko xD Ale nie Stucky xD

    B: Wiesz, twój normalny humor wydaje się mieć bliżej ku temu zasmuconemu? A ja bym chciała cię rozweselić by twoje idealne ciało się rozluźniło?

    OdpowiedzUsuń