23 grudnia 2016

o.

Tak doceniam tę ciszę przed BURZĄ, w końcu nie ma lekko xD
No to przeca mówię gnęb ale z happy endem xD

[link]
Wyszła mi Wanda - obie patrzymy optymistycznie na świat i zawsze chronimi bliskich xd
/Gnębienie, które musi skończyć się happy endem, traci całą radość z gnębienia :( I dlaczego od razu burzą?

/Wanda patrzy w przyszłość optymistycznie i chroni bliskich? Że która Wanda niby :D? Wanda w MCU schrzaniła całą sprawę z AoU, w CW przeżywa, że po nią przyjdą (bardzo optymistyczne), a jej brat zginął przez ich genialny inaczej plan zemsty. Wanda z komiksów to chora psychicznie laska, która nie raz, nie dwa krzywdziła swoich bliskich i to często umyślnie. Kogoś poniosło przy tym opisie. A żeby było zabawniej - mi wyszła Romanowa.
S: Dobrze. Nie da rady spełnić się twoich marzeń.
 O, serdecznie dziękuję za szczerość.
B: a założysz uśmiech?
 A co, zdjąłem go i gdzieś położyłem?

1 komentarz:

  1. Ale wtedy i Ty i my jesteśmy syci i zadowoleni? :p wiesz nim się dojdzie do zakończenia to ileś tekstu upłynie prawda? :p
    Haha nie wiem kto to wymyślił robiłam to dwa razy i za każdym miałam Wande więc chyba się nie cieszę xD
    Jesteście sobie z Romanowa niemalże przeznaczone xD


    S: do usług.
    B: po prostu pragnę zobaczyć twój piękny uśmiech dłużej niż trzy sekudny

    OdpowiedzUsuń