23 grudnia 2016

o.

Podbudować go xD
Hahaha ale zrobisz happy end xd Bucky do niego przyjdzie i powie że jest jego rodzina, bedzie całus i będzie jak ta lala pieknie xD można gnębić gdy jest happy end xd
Hahaha a żyrafa to co ma symbolizować? ;p
/Jakoś może się da. Tylko nie pytaj mnie jak, bo nie wiem :P
/Nie zasłużył na to, by to Bucky do niego przychodził i jeszcze przepraszał. To on powinien ruszyć dupsko i kajać się za bycie bucem. 
/Żyrafa nic, po prostu pasowała mi do wystroju. Musieli mieć łóżeczko w sypialni i to pasujące kolorystycznie. A że czarne łóżeczko wyglądało mało przyjaźnie, dodałam kolorowy materac i żyrafę, której ubarwienie z nim współgra. Biała-niebieskie łaty - łóżeczko, żółte i różowe łaty - kwiaty w pomieszczeniu.
S: Kocham cie? 
 Proszę?
B: A spełnisz moje marzenie przed tym? 
 Nie, nie spełnię. Tylko nie mów, że spodziewałaś się innej odpowiedzi.

1 komentarz:

  1. Gsjshxuejejsoujifuosicuulouejkflsir xD
    To Steve pójdzie do niego z kubełkiem chińszczyzny i będzie siedział pod drzwiami aż Bucky do niego przyjdzie i wtedy będzie kajanie i przepraszanie.


    S: No. Nie widziałam co powiedzieć? Wiesz nie chciałam dobijac, że to o co prosisz jest mało możliwe do spełnienia ani kłamać że jasne, spełni się to już niedługo?
    B: Tak. Spodziewałam się innej.

    OdpowiedzUsuń