23 grudnia 2016

o.

No wiesz Ty co! Właśnie się przyznałaś, że lubisz, uwielbiasz, kochasz ich gnębić! ;p Więc my tylko stwierdzamy fakty xD
Jak się z tym czujesz? Chcesz o tym porozmawiać?
/Każdy wie to już od dawna, więc to żadna nowość. Nigdy nie ukrywałam, że lubię ich gnębić :P Ale nie można mi zarzucić, że jestem bez serca - dostają tydzień Stucky! Niech się cieszą.
/Czuję się bardzo dobrze, kamień spadł mi z serca, kiedy to przyznałam!
A: Jak tam twoje "rozdwojenie jaźni" jakieś pocałunki z Bucky'm przypomniane? 
 To nie jest ani trochę zabawne.
B: Awww! Nawet nie wiesz jak bardzo! Z uśmiechem Ci do przystojnej twarzy!
 Skończ. Mogę uśmiechać się jak głupi, ale to nie znaczy, że mam dobry humor i chcę słuchać takich dyrdymałów. Nie mam.

1 komentarz:

  1. No ale osoby bez serca lubią robić rzeczy bez serca? ;p Nie mydl mi oczy ich tygodniem xD Nie dam się! Będę walczyć! ;p
    Widzisz? Trzeba przyjąć swój los na klatę! Kiedy kolacja bliższozapoznawcza? xD

    A: Ależ ja się nie śmieję.
    B: To nie są dyrdymały a prawda, przystojna twarz i ładny uśmiech. No ale dlaczego nie masz humoru?

    OdpowiedzUsuń