23 grudnia 2016

o.

Więc Steve posiedzi te pare godzin xD tyłek mu nie zamarznie xD najwyżej chińszczyzna wystygnie i za to też przeprosi :p i patrz jak gnębienie Ci weszło w krew, ja tu jakiś szans szukam a Tu dobić i dobić xD 
 Wyzbywam się chęci gnębienia wszystkich wokół przed tygodniem Stucky, powinnaś to docenić :P I co poradzę, że Steve - i filmowy i aktualnie komiksowy - jest tak bucowaty że aż chce mu się dokopać?
S: Dlatego nie chciałam skłamać. Ale życzę by pragnienia twe stały się rzeczywistością.
 Przecież nie musiałaś kłamać, co przed chwilą przyznałem. Mogłaś powiedzieć, że jest to mało możliwe do spełnienia, nie obraziłoby mnie to w żaden sposób. Doskonale wiem, że tak jest.
B: No ale w czym miałby być problem? Nie życzę pokoju na świecie a czegoś co jesteś w stanie zrobić w odległości pięciu metrów ode mnie
 Ostatnim razem kazałaś mi się rozbierać, więc mówię nie.

2 komentarze:

  1. Tak doceniam tę ciszę przed BURZĄ, w końcu nie ma lekko xD
    No to przeca mówię gnęb ale z happy endem xD

    S: Dobrze. Nie da rady spełnić się twoich marzeń.
    B: a założysz uśmiech?

    OdpowiedzUsuń
  2. http://samequizy.pl/ktora-postac-z-marvela-to-twoja-bratnia-dusza/

    Wyszła mi Wanda - obie patrzymy optymistycznie na świat i zawsze chronimi bliskich xd

    OdpowiedzUsuń