23 grudnia 2016

o.

Im w sensie Wdowie i reszcie? Spoko xD Ale nie Stucky xD
 Jak nie Stucky? Zarzucasz mi, że chcę was nimi przekupić i zamydlić wam oczy, że wcale nie jestem złą kobietą, więc zaraz to naprawię i im też dokopię. Nie ma sprawy :P Spalić im dom, zesłać huragan, posłać któregoś z nich na wózek?
B: Wiesz, twój normalny humor wydaje się mieć bliżej ku temu zasmuconemu? A ja bym chciała cię rozweselić by twoje idealne ciało się rozluźniło?
 Nieprawda, to pomówienia. Mój normalny humor jest normalny, jak mam gorszy humor, to smęcę. Proste. A że często mam gorszy humor, to już inna bajka. I nie chcę być rozweselony, a tym bardziej nie chcę się rozluźniać. Jakbym chciał, to bym o to zadbał. Proste.

1 komentarz:

  1. Bo nie chcesz dać happy endu w "prowizorycznej" historyjce tworzonej przez nas xD

    B: Dlaczego mnie ranisz?

    OdpowiedzUsuń