23 grudnia 2016

o.

Gsjshxuejejsoujifuosicuulouejkflsir xD
To Steve pójdzie do niego z kubełkiem chińszczyzny i będzie siedział pod drzwiami aż Bucky do niego przyjdzie i wtedy będzie kajanie i przepraszanie.
 "Steve pójdzie do niego z kubełkiem chińszczyzny i będzie siedział pod drzwiami" - a Bucky'ego nie wyjdzie, bo nie ma go w domu, ponieważ skoczył na piwo z Samem :P
S: No. Nie widziałam co powiedzieć? Wiesz nie chciałam dobijac, że to o co prosisz jest mało możliwe do spełnienia ani kłamać że jasne, spełni się to już niedługo?
 Ależ mogłaś powiedzieć, że jest to mało możliwe do spełnienia, ponieważ ja to doskonale wiem. Ale mimo tego mogę powiedzieć, że czegoś chcę, prawda? 
B: Tak. Spodziewałam się innej.
 Poważnie? Myślałem, że już zdążyłaś poznać mnie na tyle, by nie mieć takich naiwnych nadziei.

1 komentarz:

  1. Więc Steve posiedzi te pare godzin xD tyłek mu nie zamarznie xD najwyżej chińszczyzna wystygnie i za to też przeprosi :p i patrz jak gnębienie Ci weszło w krew, ja tu jakiś szans szukam a Tu dobić i dobić xD

    S: Dlatego nie chciałam skłamać. Ale życzę by pragnienia twe stały się rzeczywistością.
    B: No ale w czym miałby być problem? Nie życzę pokoju na świecie a czegoś co jesteś w stanie zrobić w odległości pięciu metrów ode mnie

    OdpowiedzUsuń