23 grudnia 2016

o.

No ale osoby bez serca lubią robić rzeczy bez serca? ;p Nie mydl mi oczy ich tygodniem xD Nie dam się! Będę walczyć! ;p
Widzisz? Trzeba przyjąć swój los na klatę! Kiedy kolacja bliższozapoznawcza? xD
 Nie mam serca i mam nie mydlić? Dobra, zaczynamy tydzień Stucky już teraz, a na weekend (piątek to też weekend) dorzucę dzieciaki. I co, mam targować się dalej :P?
A: Ależ ja się nie śmieję.
 Wcale, a wcale.
B: To nie są dyrdymały a prawda, przystojna twarz i ładny uśmiech. No ale dlaczego nie masz humoru?
 A czy ja kiedykolwiek mam dobry humor? Bo jakiś humor to człowiek ma zawsze, zależy czy dobry czy nie. I wciąż uważam to za dyrdymały.

1 komentarz:

  1. Niet. Trzymajmy się terminów co by nie zaburzać życia bloga.

    A: No nie?
    B: Wiesz, sam przyznałeś, że można mieć nieco lepszy humor, więc co się stało, że jest nieco gorszy? No i dlaczego moją prawdę masz za dyrdymały?

    OdpowiedzUsuń