23 grudnia 2016

o.

Ale wtedy i Ty i my jesteśmy syci i zadowoleni? :p wiesz nim się dojdzie do zakończenia to ileś tekstu upłynie prawda? :p
Haha nie wiem kto to wymyślił robiłam to dwa razy i za każdym miałam Wande więc chyba się nie cieszę xD
Jesteście sobie z Romanowa niemalże przeznaczone xD
/Nie byłabym syta i zadowolona, happy endy nie są dla mnie :P Chyba, że tekst od samego początku ma być przeznaczony do bycia happy, a drama jest jedynie drobnym dodatkiem (nie na odwrót), wtedy jakoś to przełknę i naskrobię. Ale moje mroczne serce woli smutne zakończenia <3
/Och tak, jesteśmy. Ona jest Romanową, a ja jej nie lubię. Przeznaczenie!
B: po prostu pragnę zobaczyć twój piękny uśmiech dłużej niż trzy sekudny
 Zadowolona?

1 komentarz:

  1. No wiesz Ty co! Właśnie się przyznałaś, że lubisz, uwielbiasz, kochasz ich gnębić! ;p Więc my tylko stwierdzamy fakty xD
    Jak się z tym czujesz? Chcesz o tym porozmawiać?

    A: Jak tam twoje "rozdwojenie jaźni" jakieś pocałunki z Bucky'm przypomniane?
    B: Awww! Nawet nie wiesz jak bardzo! Z uśmiechem Ci do przystojnej twarzy!

    OdpowiedzUsuń