23 maja 2015

Ana Morgan

"Trochę"? Ale przynajmniej mogłam nacieszyć oczy martwą Czarną Wdową :D
Oj tam, trochę bardzo :P Przynajmniej już wiesz do czego dochodzi, gdy Winnie wpadnie w szał. I że nogi z dupy powyrywa każdemu, kto tknie jego dziewczynę. I to nie te przysłowiowe.
Teraz czekać na ostatni numer, gdy pójdzie rozmówić się z Loczkiem ^^ Buckyś nienawidzi Lokiego i ostatnio prawie głowę mu oderwał, więc będzie ciekawie.
A więc dlaczego najczęściej wszczynałeś burdy? I jakimi metodami to badasz?
Ja ich nie wszczynałem. To Steve nie wiedział, kiedy należy się ugryźć w język, a j potem musiałem ratować nam tyłki.
Nie potrzeba do tego żadnych specjalnych metod, ma'am. Wystarczy dobrze słuchać i obserwować.

1 komentarz:

  1. Go Bucky! Go Bucky! Go Bucky!
    Ja chcę zobaczyć Lokiego z wyrwaną głową! A jeśli tą głowę wyrwie Bucky to już będzie ziszczenie wszystkich moich snów :D

    A co jeśli to takie same pogłoski, tak jak w twoim przypadku, sierżancie Barnes? Nie mające nic wspólnego z prawda?

    OdpowiedzUsuń