23 maja 2015

Ana Morgan

To dobry pomysł, tyle, że trzeba było uprzedzić wcześniej. Ja takie ładne pożegnanie napisałam :(
Niech zgadnę, pewnie będzie miał warkocz aż do pasa :D
A podesłać możesz :P Ana zamiast kończyć rozdział będzie miała polewkę ze Steve'a z blond kitą ^^
Nie musi udawać. Czasami jest to zabawne :)
Ja po prostu opisałam swoją reakcję. Równie dobrze mogła to być kobieca intuicja.
Zmieniłam datę jakiś czas temu i myślałam, że wystarczy. Moja wina, znowu zapomniałam czego ogłosić. Nie pierwszy i nie ostatni raz :P
Numer znajdziesz tutaj: klik 
Link jest sprawdzony. Musisz mieć program do odtwarzania formatu cbr, ja osobiście używam CDisplayEx i polecam. 
Buckyś raczej nie z tych, co odwołują misję, bo kobieca intuicja ;)
Tych niewłaściwych? Czy mógłbyś wskazać te niewłaściwe cechy?
Po prostu jestem dość przewrażliwiona ostatnio i mam złe przeczucia, więc to nie twoja wina. Ten dzień prędzej czy później musiał nadejść.
Tych "niewłaściwych" czyli takich, którzy popijają zbyt dużo, palą zbyt dużo, przetracają pieniądze na hazard, obracają w nieciekawym towarzystwie, wplątują w podejrzane sprawy i nie mają szacunku do kobiet. A takich niestety całkiem sporo w dzielnicach robotniczych.
"Ten" znaczy jaki, ma'am?

1 komentarz:

  1. Jak zerkałam to był jeszcze 22, więc być może to moja wina :)
    A niech idzie, ale ja po rozpaczać muszę :D Ty nie rozpaczasz?

    Tu się z tobą zgodzę. Tacy są niewłaściwi i lepiej omijać takich szerokim łukiem.
    Ten, czyli dzień, w którym dorwiecie Zolę.

    OdpowiedzUsuń