23 maja 2015

Blue Greyme

Oj no, miało być 'śmieje się przez łzy' :P pisane o 1 w nocy, nie czepiaj się xD

I jak to Marvel zniszczył Ziemie 616? .-.
Czemu, mój Boru, czemu Blue tak bardzo nie ogarnia.
Dwa główne światy; Ziemia 616 i Ziemia zwana też Ultimates uległy zderzeniu i zniszczeniu, a w ich miejscu powstał jeden świat zwany Battleworld.
W tym artykule znajdziesz o tym więcej: klik
Buck: wybacz jeśli cię czymś uraziłam; nie miałam takiego zamiaru.
Ale niedawno mówiłes że chcesz mieć żonę i dzieci, więc bezczelnie pozwoliłam sobie się do tego odnieść.
Niczym mnie nie uraziłaś, ma'am. 
Chcę mieć żonę i dzieci, ale jeszcze nie teraz, bo zwyczajnie nie mam w tym momencie do tego głowy. Gdy wojna się skończy, wrócę do domu i postaram się jakoś ustatkować. Wtedy zacznę się rozglądać za potencjalną panią Barnes. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz