21 maja 2015

Astrid Löfgren

N, chyba lubisz torturować, co? Będzie sobie teraz Astrid siedzieć i rozkminiać, co się będzie działo :P
Bo z N to zUa osoba jest. Zastanawiam się czy wrzucić całość od razu, czy lepiej pociąć to na dwie- trzy części, bo jestem na początku i już mam ponad cztery strony. 
A rozdziały na bloga to idą mi w mękach i jak po grudzie, bo trzeba dotrzymywać terminu. Ale w dwójeczce Buckyś trochę się rozgada, żeby potem znowu stać i paczeć. 

I jest pan Fran z pełną charakteryzacją na buźce- klik. Jak on tą brodę wyhodował skoro tam blizna jest na bliźnie?
Bucky, przekleństwa musisz znać, tak najłatwiej się dogadać. A jak się doda migi, to cud miód.
Może się mylę, ale wydaje mi się, że w każdej armii jakaś jej część jest bydłem. Chociaż Ruscy to chyba bydlaki szczególne, no ale też takie generalizowanie to niezbyt dobra sprawa. A w sumie... nie miałam z nimi do czynienia, więc ciężko się wypowiedzieć.
Nawet przekleństw nie znam. Wiem tylko jak powiedzieć "nie znam rosyjskiego", "tak", "nie" i jeszcze jeden, mniej kulturalny zwrot.
Nie twierdze, że generalizowanie jest dobre, ale jestem tylko człowiekiem i - choć wiem, że trudno w to uwierzyć- też mam wady.

1 komentarz:

  1. N, ja się będę tak czy siak cieszyć. Jeśli podzielisz, będzie więcej trzymania w niepewności i zapewne jakiś element zaskoczenia.
    Woah, rozgadany Bakuś to jest coś. Stojący i paczący też jest przerażający, ale jak już coś powie...
    Trochę się Astrid dziwi, bo zazwyczaj rany po oparzeniach na twarzy widziała inne, ale i tak wygląda świetnie.
    Jak dobrze wiedzieć, że nie tylko ja na zarost zwróciłam uwagę :D Bakusiowi odbierają włosy, temu dodają... ja nie wiem. Może ma wyglądać bardziej męsko? Każda racjonalizacja będzie dobra.

    Bucky, skromny jak zwykle.
    Czas się nauczyć, ale jak jedno mniej kulturalne znasz, to już dobrze. Jeszcze jak chlać się z nimi nauczysz, to cię pokochają bardziej.
    Generalizowanie w wyjątkowych przypadkach jest w porządku, jeśli cechy są wybitnie powtarzalne.

    OdpowiedzUsuń