25 maja 2015

Blue Greyme

A słowa "Każdy ma coś z psychopaty. Niektórzy to po prostu dobrze ukrywają" oprawie w ramkę i powiesze na ścianie. Mam nowe motto w życiu. Dzieki James.
I witaj znowu! Tak bardzo tęskniłam za twoim pesymistycznym podejściem do życia.
Ile ty masz w końcu wzrostu?
O dziwo, mi też czasem zdarza powiedzieć się coś, co można by uznać za mądre.
Mam metr osiemdziesiąt. Prawie. Tak właściwie to niecały metr siedemdziesiąt osiem. Mnie serum nie wyciągnęło pół metra w górę. Oszustwo, co?

I wcale nie mam pesymistycznego podejścia do życia. Radość wręcz ze mnie promienieje, nie widzisz?

3 komentarze:

  1. Bo przeczytałeś na pewno "Mądrość psychopatów" a teraz wychodzi z ciebie inteligent. Przyznaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej no przecież ty nie jesteś głupi. Zawsze mówisz mądre rzczy tylko te mnie szczególnie urzekły.
    I serio mówie o tym powieszeniu ich na ścianie. Tylko mam denną drukarke więc chyba zostaje mi kochany hamdmade. Juhu.

    Jesteś wzrostowo idealny ^^ (mam 169 cm hoho)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z tą radością to normalnie brać przykład.
      Wyobraź sobie że pracujesz w przedszkolu i to dzieciom mówisz te wszystkie 'radosne' rzeczy. Jakie ty byś im dał ukierunkowanie na świat hę?

      Usuń