25 maja 2015

Ana Morgan

Pech? Biedaczek będzie miał teraz uraz do końca życia.
No powiedz, nie daj się prosić :D
Nie przesadzajmy, mogło być gorzej. Mogła mieć inny grot.
Nie, nie, nie. To nasza tajemnica.
Tylko spróbuj uszkodzić Clinta, a ci tego nie wybaczę!
To zabawne, ale ja też nie. Jakoś się nigdy tym nie przejmowałam, a słuchając tej papki puszczanej w radiu i telewizji... aż uszy bolą.
Odliczywszy te lata, kiedy byłeś zamrożony, to wychodzi że możesz mieć góra 30 lat.
Jeśli jeszcze raz nazwiesz mnie dzieckiem, powróci dobry, stary "Bucky" :P
Facet wbił mi strzałę pieprzone czoło! Dziwię się samemu sobie, że niczego mu nie połamałem.
Nie mam nawet trzydziestki, ale jestem stary duchem. Ponoć mamy tyle lat na ile się czujemy, moje drogie dziecko.

1 komentarz:

  1. Inny grot? Na przykład taki co wybucha, co?
    Dobra, dobra, ale kiedyś to z ciebie wyciągnę :P

    I chwała ci za to, bo dzisiaj byśmy inaczej rozmawiali.
    Święte słowa, więc skąd wiesz na ile ja się czuję, Bucky?
    Jak na staruszka jesteś dość wyluzowany. Gdyby z moim dziadkiem dało się tak pogadać.

    OdpowiedzUsuń