25 maja 2015

Mia Hight

Kiedy... ta podświadomość chce Cię dobić za wszelką cenę i jest przy Tobie. Chodzi. Nie odstępuje na krok.
Nie da się nudzić z tym. Chociaż to pewien rodzaj bólu, który przypomina o minionych latach.
/Mia
 Mam własne wspomnienia, które zżerają mnie od środka. Głosy, obrazy... Mam wrażenie, że widzę to wszystko, gdy tylko patrzę w lustro. Że wszystko zdaje się krzyczeć "potwór", ale ignoruję to. Nie mogę dać się w to z powrotem wciągnąć, bo znowu wpadnę w studnię bez dna, ale tym razem nikt już mnie nie złapie.
Trzeba zamknąć oczy, zignorować odbicie i iść dalej.

2 komentarze:

  1. Ja... tak. Czuję się źle, kiedy patrzę w lustro, a Głos mówi "potwór". Te rzeczy powracają.
    Każdy uważa mnie za wariatkę, a nikt nie próbował tego przejść.
    Ale i tak się nie dziwię.
    /Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafisz spać w nocy? Ja nie. Bo boję się.
      Wtedy wychodzę z domu, a moja morda staje się obita.
      Następuję spokój.
      /Mia

      Usuń