25 maja 2015

Sherlock Holmes/ Mia Hight/ Gall Anonim

To dlaczego nadal to ciągniesz? Odpowiadasz na to wszystko?
A zresztą, ta szurnięta baba już odchodzi.
/Mia
Ponieważ jestem bardzo miłym i kulturalnym człowiekiem. Nawet nie wiesz, jak bardzo.
Akurat kiedy Mia kogoś polubiła znów coś zepsuła.
Biję brawo, Majka!
To więc były oznaki sympatii? Cóż, wyraża ją bardzo... oryginalnie. I raczej z kiepskim skutkiem.
Chciałbym zobaczyć jak wygląda z Tobą współpraca, panie... Zimowy. Chociaż na Mię nie mogę narzekać, jednak ona jest zbyt tajemnicza.
Przydałbyś mi się.
/Sherlock
Ja nie współpracuje, panie Holmes. Jestem samotnym strzelcem i to w każdym tego słowa znaczeniu.
A pana... przyjaciółka to specyficzna osoba, ale wychowano mnie w duchu nie obrażania dam.
Jakkolwiek szurnięte by były.

3 komentarze:

  1. Hoho, jaka łaska!
    Jednak wyzywano mnie do gorszych. No wiesz, panie, przyzwyczajenie.
    /Mia

    N, pozowolę, iż Sherlock wyrazi się tylko gifem:
    http://3.bp.blogspot.com/-pF4Xr-OeZrk/VWNhsja5F1I/AAAAAAAACIw/cp-wYDCAV6o/s200/tumblr_murd755iZ41sfkxvio4_r1_400.gif

    OdpowiedzUsuń
  2. Mia ma chorobę psychiczną, odziedziczoną po babci...

    OdpowiedzUsuń