25 maja 2015

Blue Greyme

Ej no przecież ty nie jesteś głupi. Zawsze mówisz mądre rzczy tylko te mnie szczególnie urzekły.
I serio mówie o tym powieszeniu ich na ścianie. Tylko mam denną drukarke więc chyba zostaje mi kochany hamdmade. Juhu.
Jesteś wzrostowo idealny ^^ (mam 169 cm hoho)

a z tą radością to normalnie brać przykład.
Wyobraź sobie że pracujesz w przedszkolu i to dzieciom mówisz te wszystkie 'radosne' rzeczy. Jakie ty byś im dał ukierunkowanie na świat hę?
N: A ja to nie mam nawet metra sześćdziesięciu :/

Wszyscy ludzie są psychopatami. Wręcz idealne motto dla młodej damy, moja droga.

Kto w ogóle miałby mnie dopuścić w pobliże dzieci? Cóż, różni... specyficzni ludzie chodzą po świecie, ale chyba nie aż tacy.
Przynajmniej wiedziałyby, że nic w życiu nie jest różowe i że trzeba być przygotowanym na najgorsze.

O tak, cały jestem wręcz idealny. Ktoś wątpił? Ktoś prócz mnie?

3 komentarze:

  1. Tylko się z Tobą zgadzać, Żołnierzyku.
    /Mia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wątpię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No bo są. Czemu tu sie dziwić James.
    Świat sie zmienia, zmieniają się też ludzie. Każdy ma swoje dziwactwa nie?
    Ostatnio zauważyłam że masz całkiem ładne palce. Jak na faceta- cudeńko.
    Skoro idzie burza- tęsknisz za Kimś?
    Jak przekonać mamę że nie mam depresji?

    OdpowiedzUsuń