22 maja 2015

Gall Anonim

Jak określilibyście siebie?
N: Typ nie-zwyczajny z naciskiem na oryginalny :P
Ps. Jak tam pisanie fanfikszona?

Peggy:
Jestem raczej typem sangwinika. Niektórzy twierdzą, że czasem bywam trochę zbyt apodyktyczna, choć ja wolę nazywać to mieniem wszystkiego pod kontrolą.
Bucky:
Jestem chyba mało konfliktowy, nie głupi, piekielnie uroczy, mam poczucie humoru, czasem zdarza mi się przekładać sprawy innych nad własne, jestem bardzo skromny, miewam problemu z kompromisami i bywam ponoć uparty jak osioł. 

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście Bucky, jesteś BARDZO skromny :P I owszem z dwiema ostatnimi cechami się zgadzam :D

    N masz rację, stęskniłam się za kłótniami z Bucky'śem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, on jest bardzo skromny. Chcesz go posłuchać, gdy przestanie być :P?

      Twój ulubiony Buckyś wraca w niedziele, więc będziesz miała dużo okazji!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj dodam fragment na zachętę. :D

    OdpowiedzUsuń