5 października 2016

Astrid Löfgren

N, czekaj, jak to w ogóle jest: Steve na Bucky’ego się nie natknął, ale wie o jego istnieniu, tak? 
 Jeśli chodzi o wspomnienia związane z Bucky'm, ciężko powiedzieć, co Kobik pozmieniała. Steve wie, że Bucky żyje, że jest Winter Soldierem, i że ma kłopoty, ale nie wiadomo czy ich relacja się zmieniła. Od dawna nie mają ze sobą kontaktu, więc wszystko wyjdzie w praniu. 
Steve, jest w ogóle coś, czego mu odmawiasz?
 Tak, odmawiam mu jeśli wpada na jakiś głupi pomysł, który może się źle skończyć. A tych ma całkiem sporo - od pomysłu zrobienia sobie tatuażu na twarzy, przez prośbę bicia po twarzy, na pomysłach skakania na bungee, ale bez bungee kończąc. Nie wiem na czym dokładnie to ostatnie miałoby polegać, by nie było po prostu próbą samobójczą, ale i tak powiedziałem nie. Na resztę pomysłów raczej się zgadzam.
Bucky, nie wiem, nic nie przychodzi mi do głowy, więc to zostawmy.
Za to nieoficjalnie mógłby wam załatwić kursy, gdyby jego werdykt brzmiał „tak”. Swoją drogą musiał cię bardzo polubić. Albo Steve musiał bardzo mocno się starać
 Można powiedzieć, że Fury i ja się... trochę bardziej niż tolerujemy, nic innego nie przejdzie mi przez gardło. To specyficzna relacja, a ja coraz rzadziej grożę, że wydłubię mu drugie oko albo nogi z tyłka powyrywam. Robimy postępy.

6 komentarzy:

  1. Astrid, czy możesz zadać jakieś pytanie Bucky'emu z tych do rozmów po 22? Bo mi głupio, że znowu JA mam ukrywane z nim rozmowy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mi Astrid demoralizujesz :P?!

      Usuń
    2. Nikogo nie demoralizuję! Ty demoralizujesz i zwalasz na mnie xD

      Usuń
    3. Nie zwykłam pytać o coś, co mnie nie interesuje, ale mogę zapytać w twoim imieniu. Siły będą rozłożone choć przez chwilę.

      Usuń
    4. Ale na gołą klatę to się patrzyło -.-

      <3

      Usuń
  2. N, wyczuwam, że będzie drama. Inaczej nie mogłoby być.

    Steve, a ty? Jakie ty masz pomysły?

    Bucky, ale to bardziej ty masz coś do niego, czy odwrotnie?

    OdpowiedzUsuń