5 października 2016

o.

No ale to takie indiańskie xD w "Panu Samochodziku" też był Sokole Oko i nikt go od ptaków nie "wyzywał" xD
Pewnie to zwykły kombinezon z zamkiem błyskawicznym na plecach xD
Dobrze, że okienko na sześciopak a nie na tyłek xD a co do tyłka - były zajęcia w przedszkolu z biblioteki i dzieci nam śpiewały piosenkę o wiewiórce z pięknym wersem: "był orzeszek, teraz nie ma nic" xD
Ale cokolwiek na pamiątkę było xD
/Co poradzę? Nie ja wymyślam im pseudonimy i nazwy ugrupowań. Ale musisz przyznać, że jak w jednej drużynie masz Falcona, Mockingbird i Hawkeye'a, skojarzenia nasuwają się same.
/Widać, że kombinezon ma zamek z przodu, a do tego chyba jeszcze rzepy, jednak kiedy strój jest w całości, nigdzie nie widać żadnego zamka czy czegoś podobnego. Dlatego ciekawiło mnie to, jak Steve to zakłada. Kiedy pisze się ff, jest to bardzo przydatna informacja.
/Bucky ukradł tarczę Steve'a. To raczej lepsza pamiątka i przynajmniej nie zakrwawiona :P
S: Trenuj Spidermana on ma tkliwą historię no i podkreśl różnicę wieku, tą z metryki to może część fanek się przerzuci na niego. A Tony ma albo kompleksy albo brak miłości albo to i to.
/Znają go głównie w Nowym Jorku, rzadko działa poza miastem. To bardziej taki lokalny bohater, grubszymi sprawami zajmujemy się my. I muszę spytać - dlaczego nawiązałaś do metryki? Fizycznie wciąż jestem młody i będę młody nawet wtedy, kiedy Spiderman się zestarzeje. Nie lubię, kiedy ktoś wypomina mi rok urodzenia, ponieważ jest to bez sensu, skoro mam siedemdziesiąt lat wycięte z życiorysu.

B: Może to drapanie też jest częścią zaczepienia? A co z tym tyłkiem jeszcze lubisz robić? E tam, w ile zrasta ci się kość w godzinę?
/Nie, nie jest częścią zaczepiania mnie. Jest po prostu typem, który nie lubi być zarośnięty. Tacy też się zdarzają. Ja za to nie lubię się golić, bo jestem leniwy, a z brodą wyglądam lepiej. No i lubię ocierać się brodą o Stevena. Wydaje wtedy fajne dźwięki.
/No i co lubię robić? Mam takie fajne, metalowe malce. Muszę pilnować, by łuski była na maksa złączone, ale to nie problem. Fajna rzecz.

1 komentarz:

  1. No w sumie.. A ciekawe gdzie by dali Clinta jakby go nazwali "Dziki Bawół", albo "Wiewiór" xD
    Pewnie maskują go materiałem xD możesz to tak opisać- zapiął się a później zamaskował xD a Bucky przerobił okienko xD na piętro niżej.. No bo co zrobić ma Kap jak mu się sikać będzie chciało?
    U Wojewódzkiego Majka powiedział że jak jadą na rowerach to wyciągają a drugi pcha ich xD a oni jak sobie radzą?!

    No i twarda xD

    S: Bo część dziewczyn może uznać, że jesteś za stary dla nich? No to czemu Spidy'ego do większych spraw nie dopuszczacie?
    B: Zaprezentujesz te dźwięki? No ale jak rozszerzysz łuski to one nie rozciągną bardziej?

    OdpowiedzUsuń