5 października 2016

o.

O matko, ale ciekawe który aktor zgodziłby się zagrać Dzikiego Kapcia xD
Ale przez siateczkę to tak wiesz, z dozą tajemniczości dla podglądacza xD
Wybacz, że nie wyraziłam się jaśniej, że Majka to Rafał Majka a nie jakaś kobieta xD 
/Oj tam, to mógłby być naprawdę dobry film. Tylko pomyśl - Dziki Kapeć walczy z Człowiekiem Mrówką, Osą, Czarną Wdową i Człowiekiem Pająkiem, których Człowiek Otwarte Okno wpuścił do jego domu. Hit murowany.
/Zamiast robić w mundur, zawsze może się zwyczajnie odwrócić. Albo skorzystać z toalety. Takiej z drzwiami. I po problemie :P!
S: Tyle ojcowskich masz uczuć i kot cię dalej nie lubi? No to musisz znaleźć kogoś pełnoletniego do pełnienia twojej funkcji. 
 Tak, kot wciąż mnie nie lubi. I śpi na mojej poduszce, choć sama pewnie uważa, że to ja śpię na jej poduszce. A Bucky uważa to za urocze. Pewnie dlatego, że to nie on ma ślady pazurów na twarzy.

B: Mógłbyś tą sytuację jakoś bliżej przytoczyć?
 Którą? Tę, w której zafundowałem sobie mały krwotok wewnętrzny przez wkładanie palców tam, gdzie Bozia nie pozwala? Nie dzięki, tak fajnie to nie było. Czy o tym, jak pocałował, żeby nie bolało? A o czym tu mówić?

1 komentarz:

  1. Tytuły są bardzo zachęcające! Zamiast o "prywatnym" życiu zwierząt gdy nas przy nich nie ma będziemy oglądać filmy o prywatnym życiu naszych rzeczy codziennego użytku gdy nas nie ma xD Dziki Kapeć na pewno miałby na pienku z Szalejącą Miotłą aka Czarna Wdowa xD
    Jak skorzystać z toalety na placu boju? Wożą ze sobą toi toi'e? xD

    S: Zapuść brodę to nie będzie tych śladów widać? Plus, jak nie wychodzi ci ze zwierzakiem jak ma wyjść z dzieckiem? Nie zrozum mnie źle, życzę dobrze tobie, Bucky'emu, kotu i psu jak już go przygarniecie. No i dziecku.
    B: To jak się tłumaczyłeś i kiedy w końcu Steve zabrał się za całowanie. No i jak wyglądała twoja fantazja, że aż ci się łuski poszerzyły?

    OdpowiedzUsuń