5 października 2016

o.

Niech się pomęczą bo zapłaty i tak nie ujrzymy xD
Fuuuuuj! Już bym chyba wolała łączącego się z oceanem Hulka niż Romanową i mam nadzieję że tego nigdy w filmie nie będzie. Obrzydzasz mi spanie, proszę zatem o ładne Stucky xD

Nie powiem, ciekawe rzeczy Cię kręcą xD On ma dziecko z pazurami, Bucky ma Kostkę jako Dziecko xD 
/Nie mieli romansu w Red Roomie, więc jakie są podstawy, by mieli go teraz? No i musisz Bucky'emu wybaczyć taką akcję - jako Winter Soldier nie był mistrzem podrywu. Ale zadziałało :P

/Część pomysłu na "Zavzedkę" zaczerpnęłam od Logana i Laury. Próbowali go sklonować, ale przez zniszczoną próbkę DNA (chromosom Y był uszkodzony), mógł powstać jedynie klon płci żeńskiej. I X-23 rządziła. 

+ Tak apropo nagrania - klik.
S: Oh! Przepraszam, czyżby Kapitan Ameryka nie przywykł do braku wielbienia?
 Byłoby miło, gdybym był chociaż tolerowany we własnym mieszkaniu. I gdyby moje buty nie służyły za kuwetę. To raczej niewiele, prawda?
B: To weź im to powiedz.. Albo zdejmij koszulkę. Tak też będzie dobrze. Awwwww nagraj was kiedyś! 
/Dobra. Zdejmę koszulkę, jak ty też zdejmiesz. Goła klata za gołą klatę, pasuje? Coś czuję, że pewnie nie.
/I poważnie? Mam nagrywać jak Steve mówi i robi niegrzeczne rzeczy? To trochę zboczone, wiesz?

2 komentarze:

  1. Jako Winter nie był sobą, tego się trzymam xD
    Uu więc teraz to właśnie z nią będzie film? Są już zwiastuny? Chętnie zerknę xD

    Haha "ich" instagram jest najlepszy xD ale mogli to zrobić w celu naukowych by dogadać się czy coś zrobili nie tak i co mogą zrobić lepiej gdy będą oglądać xD

    S: Jesteś uroczy Stevenie Rogersie! A buty wypsikaj odstraszaczem.
    B: Dobra, nie ma sprawy. Widzisz? Jak mam być tą [i]złą[/i] to się krygować nie będę. A wiesz ile byś zarobił?

    OdpowiedzUsuń
  2. S,B: Chłopcy! Gratuluję! Jak się czujecie? Jak świat reaguje?

    OdpowiedzUsuń