5 października 2016

Rivoletta

Trzeba przyznać Jefferson miał klase.
Mam wrażenie że twórcy chcą do seialu wpakować wszystkie postacie z bajek Disneya. Tylko że połączenie tego w spójną całość im nie za bardzo wychodzi. 
/Miał styl, klasę i kasę. Dlaczego teraz już nikt nie nosi tam takich boskich ubrań? Na stroje Jeffersona aż miło się patrzyło. Miła odmiana od Emmy, która wiecznie biegała w tej samej kurtce, spodniach i kozakach :P
/Otóż to. Boleję nad tym, że czerpią z Disney'owiskich wersji znanych baśni, a do tego wpychają do serialu postaci takie jak Anna i Elsa, zamiast skupić się na prawdziwej Królowej Śniegu. To mogłoby wypaść o wiele ciekawiej i może w końcu dałoby to złoczyńcę, z której pół Storybrooke nie miało wcześniej do czynienia.
S, Ja bym nie potrafiła z kimś takim wytrzymać kto mówiłby mi co o czym mogę lub nje mogę rozmawiać. Jestem na to zbyt uparta.
 Taki już jego urok. Poznaliśmy się, kiedy miałem jedenaście a on siedem lat i już wtedy miał taki charakterek, więc się przyzwyczaiłem. Do tego przez tyle czasu ktoś mówił mu co musi robić, że teraz czasem zwyczajnie nie mam serca, by się z nim kłócić. 
B, Oczywiście że tak.
Lubisz jakąś muzykę? Albo filmy?
/Każdy lubi jakąś muzykę. Ja preferuję raczej ostrzejsze brzmienia, ale mamy też kilka starych płyt jazzowych, które udało nam się upolować. Glenn Miller, Joe Turner i Pete Johnson, Tommy Dorsey. Benny Goodman. Przy jego "Sing, Sing, Sing" próbowałem kiedyś nauczyć Stevena tańczyć. Do dziś mi się nie udało.
/A filmy? Wolę dokumenty o zwierzętach.

1 komentarz:

  1. Kto wymyślił przychodzenie do szkoły na 7 15 tylko po to by przez 5 minut pisać prostą kartkówkę?!
    Wątek z jej strojem będzie w 5 sezonie poruszany ale moim zdaniem był taki nijaki.
    A i tak na końcu prawie każdy złoczyńca umiera lub najpierw się nawraca a potem umiera.

    S, Taa tylko że to traktowanie ulgowo prędzej czy później nie wychodzi na dobre.

    B, Ja osobiście lubie muzykę Panic.at the Disco i Twenty one pilots.
    Trochę cieżko mi wyobrazić sobie Steva który tańczy coś innego niż wolne tańce.
    Mnie one nudzą po dłuższym czasie.

    OdpowiedzUsuń