5 października 2016

o.

Dlaczego my dla nich nie piszemy jeszcze scenariuszy? Powinni się zapuścić w nasze Internety i potłumaczyć sobie na angielski co i jak xD
Jak możesz nie wiedzieć czy faktycznie super pęcherze też mają? ;o Nie ma w komiksach scen łazienkowych? xD

Ja bym prędzej powiedziała że to plakat horroru xD Ale będzie drama rodzinna tak?:D 
/Może od razu ułatwimy im zadanie i zaczniemy pisać po angielsku :P?
/Jedyna scena łazienkowa, jaką kojarzę, to ta, w której nagi Winter pakuje się przestraszonej Romanowej pod prysznic. Bardzo subtelny sposób na podryw, nie ma co, no ale nie oczekujmy zbyt wiele od człowieka z wypranym mózgiem.

/Ta mniejsza dłoń musi należeć do X-23. Film dostał R-kę, więc już nie mogę doczekać się małej dziewczynki z metalowymi pazurami, która w szale sieka swoich wrogów na kawałki <3
S: Za to pewnie Bucky wynagradza ci swoją miłością brak jej miłości. 
 Wynagradza, wynagradza, ale i tak męczy mnie to, że nasz kot mnie nie lubi za sam fakt tego, że istnieję. 

B: Zawsze ułożenie łusek możesz zademonstrować. Wkładania już nie trzeba i tak chodza o mnie słuchy, że jestem tą złą i demoralizującą. Pociesz mnie.
 Proszę cię, przy mnie wymiękasz. Ja zdemoralizowałem pieprzonego Kapitana Amerykę. Nie pobijesz mnie. Na początku zachowywał się jak jakaś chrzaniona dziewica czy coś, ale nauczyłem go zachowywać się jak trzeba. I teraz nie muszę bawić się w już w jakąś pseudo-jogę i używanie palców. A jak ładnie nauczył się przeklinać. Jestem taki dumny.

1 komentarz:

  1. Niech się pomęczą bo zapłaty i tak nie ujrzymy xD
    Fuuuuuj! Już bym chyba wolała łączącego się z oceanem Hulka niż Romanową i mam nadzieję że tego nigdy w filmie nie będzie. Obrzydzasz mi spanie, proszę zatem o ładne Stucky xD

    Nie powiem, ciekawe rzeczy Cię kręcą xD On ma dziecko z pazurami, Bucky ma Kostkę jako Dziecko xD

    S: Oh! Przepraszam, czyżby Kapitan Ameryka nie przywykł do braku wielbienia?
    B: To weź im to powiedz.. Albo zdejmij koszulkę. Tak też będzie dobrze. Awwwww nagraj was kiedyś!

    OdpowiedzUsuń