5 października 2016

o.

Tytuły są bardzo zachęcające! Zamiast o "prywatnym" życiu zwierząt gdy nas przy nich nie ma będziemy oglądać filmy o prywatnym życiu naszych rzeczy codziennego użytku gdy nas nie ma xD Dziki Kapeć na pewno miałby na pienku z Szalejącą Miotłą aka Czarna Wdowa xD
Jak skorzystać z toalety na placu boju? Wożą ze sobą toi toi'e? xD
/Pożyczyłoby się jeszcze od DC tę ulicę o transwestycznych skłonnościach i byłoby idealnie. Hit murowany, bo poważnie, kto nie chciałby tego oglądać? To byłoby coś nowatorskiego, świeżego, a nie kolejne odgrzewane kotlety jak Avengersy czy inne Batmany.
/A tam, ma super-pęcherz, więc może wstrzymywać.

+ Strasznie podoba mi się plakat nowego Wolverine'a - klik. Niby nic, ale mnie kupił.
S: Zapuść brodę to nie będzie tych śladów widać? Plus, jak nie wychodzi ci ze zwierzakiem jak ma wyjść z dzieckiem? Nie zrozum mnie źle, życzę dobrze tobie, Bucky'emu, kotu i psu jak już go przygarniecie. No i dziecku. 
 I tak ich nie widać, znikają po jakiejś minucie. Ale nic nie poradzę na to, że  ten jeden, konkretny kot, którego Bucky wybrał, mnie nie lubi. Karmię ją, kupuję jej zabawki, pozwalam spać na swojej poduszce, ale ona i tak mnie nie trawi, a Bucky'ego uwielbia. Co jeszcze mam zrobić?
B: To jak się tłumaczyłeś i kiedy w końcu Steve zabrał się za całowanie. No i jak wyglądała twoja fantazja, że aż ci się łuski poszerzyły?
/Nie masz pojęcia jak działa moja ręka, co nie? Ułożenie łusek zależy tylko i wyłączenie od ruchów i napięcia mięśni, więc jeśli chcę, by były zaciśnięte, muszę się pilnować. Wtedy na chwilę się zapomniałem, łuski się rozszerzyły, a ja spanikowałem, spiąłem się i zbyt gwałtownie wyciągnąłem palce. Nie było fajnie.A Steven najpierw się pomartwił, potem się, dupek jeden, ze mnie pośmiał, a potem znowu pomartwił. Nie przeszedł od razu do całowania, bo była krew i to już byłoby przegięcie. Takiego zboczenia nie mam.

1 komentarz:

  1. Dlaczego my dla nich nie piszemy jeszcze scenariuszy? Powinni się zapuścić w nasze Internety i potłumaczyć sobie na angielski co i jak xD
    Jak możesz nie wiedzieć czy faktycznie super pęcherze też mają? ;o Nie ma w komiksach scen łazienkowych? xD

    Ja bym prędzej powiedziała że to plakat horroru xD Ale będzie drama rodzinna tak?:D

    S: Za to pewnie Bucky wynagradza ci swoją miłością brak jej miłości.
    B: Zawsze ułożenie łusek możesz zademonstrować. Wkładania już nie trzeba i tak chodza o mnie słuchy, że jestem tą złą i demoralizującą. Pociesz mnie.

    OdpowiedzUsuń