5 października 2016

o.

No w sumie.. A ciekawe gdzie by dali Clinta jakby go nazwali "Dziki Bawół", albo "Wiewiór" xD
Pewnie maskują go materiałem xD możesz to tak opisać- zapiął się a później zamaskował xD a Bucky przerobił okienko xD na piętro niżej.. No bo co zrobić ma Kap jak mu się sikać będzie chciało?
U Wojewódzkiego Majka powiedział że jak jadą na rowerach to wyciągają a drugi pcha ich xD a oni jak sobie radzą?!

No i twarda xD
/Gdyby nazywał się "Wiewiór", byłby w drużynie z Squirrel Girl. Gdyby nazywał się "Dziki Bawół", mógłby być w drużynie w Warwolfem. Wiesz, takie dwa dzikie ssaki razem.
/Może zamiast przesuwać siatkę piętro niżej, niech zwyczajnie rozepnie rozporek :P? Akurat on jest widoczny w każdym mundurze (klik).
/I przepraszam, ale nie bardzo rozumiem z czym mają sobie radzić, co wyciągać i co pchać.
S: Bo część dziewczyn może uznać, że jesteś za stary dla nich? No to czemu Spidy'ego do większych spraw nie dopuszczacie?
/Nikt nie jest w stanie dogodzić wszystkim. Jednak póki Bucky uznaje mnie za wystarczająco młodego, by się ze mną spotykać, nie będę przejmował się tym, że kilka nieznanych mi dziewcząt uzna, że w wieku trzydziestu lat jestem zbyt stary.
/A Spiderman nie jest dopuszczany do większych, a przy tym bardziej niebezpiecznych misji, ponieważ jest dzieckiem.
B: Zaprezentujesz te dźwięki? No ale jak rozszerzysz łuski to one nie rozciągną bardziej?
 Nie, zupełnie nie. Łuski mojej protezy mają ostre końce i jeśli bym je rozszerzył, skończyłoby się nieprzyjemnie. Wiem za autopsji. Bolało jak diabli, Wtedy ja i Steve jeszcze ze sobą nie sypialiśmy, więc tłumaczenie mu się z tego, dlaczego poharatałem sobie tyłek i czemu utykam, było nieco żenująca.

1 komentarz:

  1. Ach zapomniałam o niej! A już nie raz się przewinęła przez rozmowy xD No dobra, a gdyby go nazwali "Dziki Kapeć"? xD Ha? Tu już by był sam ze sobą xD
    I on tamtędy wchodzi do kombinezonu xD No ale przez siateczkę nic byś nie musiała rozpinać xD
    Nie umiem znaleźć filmiku -.- Rafał Majka jest kolarzem no i Wojewódzki się go spytał co oni robią jak chce im się podlać kwiatki w czasie jazdy, więc Rafał odpowiedział, że wyciąga się sprzęt a kolegę co jedzie za nim prosi się aby popchał xD

    S: Wiadomo, że jesteś przystojny, młody, jurny etc, no ale jakiś punkt zaczepienia byłby żeby już zacząć się wycofywać.. No i co z tego, że jest dzieckiem?
    B: A robiłeś to o czym wszyscy myślimy z myślą o nim?

    OdpowiedzUsuń