24 stycznia 2017

o.

I rozwalił mi się komentarz na dwa i jeden nie podpisany :( złe koty za płoty :(
//Park xD
Może liczyła ze będzie Wanda xD no ale sorry xD
Grajmy w lotka xd
/Najlepiej. Zrzuć wszystko na koty :/ I tak dopytam - chcesz coś zmienić w wystroju pokoju?
/Wyobraź to sobie - park, zachód słońca odbijający się w jeziorze, świetliki budzące się do lotu, porośnięta kwiatami altana, sam na sam, coraz bliżej... I wpada MG, który wszystko rozwala, sprowadzając Hydrę :P Tak właśnie wygląda PBF. Grałam kiedyś na jednym forum i podczas rozmowy w paru o arcyważnych sprawach, wytoczył nam się z krzaków menel śpiewający po francusku. 
S: Nie można ich kiziać i miziać ale są majestatyczne
 Jak nie można, jak można? Miałem kiedyś oswojonego sokoła, Redwinga, i lubił kizi-mizi pod dziobem. Dziewczyny go lubiły.
 S: Stary rly? Nie no, nie będę taka..jeszcze sama słoikiem dostane
 Jak usłyszę kiedyś "Stary rly? LOL. Co u cb? U mnie wpożo, wiesz cool, spoks i YOLO" to tak, chwycę słoik.
B: Co dobrego się wydarzyło?
 Nic. A co, nie mogę być miły?

1 komentarz:

  1. Kocham koty! Haha Steve sobie rysunki ogarnie xd
    To wtedy pokonamy go i dokończymy niczym w Spartakusie xD

    S: Podrywałeś na ptaka?
    s: Już wole mleko sojowe
    B: I teraz jestem pod ścianą bo nie wiem.co powiedzieć

    OdpowiedzUsuń