24 stycznia 2017

o.

Patrz, a chciałam być dobra i to dopasować xD Żeby nie było, że się nie staram xD
Uuu Bucky będzie zazdrosny o jej ramie? Czy może Swann go nie ogarnie? ;D
Poprawie mu mlekiem sojowym xD
/Och, mój boru, Steve Rogers gada ze Steve'm Rogersem, Matrix się popsuł :P!
/W MCU Misty została postrzelona w ramię, ale jeszcze go nie straciła. Więc jak tylko bym ją dostała w swoje ręce, musiałabym jej zrobić kuku, by dostała protezę od Starka. A Sam kręciłby z wrogiem.
/On ci czekoladą, ty mu mlekiem... Wyślemy Bucky'ego z orzechami i będziecie mogli zrobić Nutellę.
S: No ale to ona nie wiem, że masz tajemnice zawodowe i jak lekarz czy ksiądz nie możesz tego wyjawić? Nie w porządku to się ona zachowała.. 
 Wtedy nie byłem w Avengers, pracowałem jedynie w Biurze Weterana. Jej kuzyn zginął podczas naszego starcia na Moście Roosevelta, dlatego miała mi to za złe. I miała rację. Kłamałem jej w oczy przez rok. To była moja wina.
S: Ale z naturą nie wygrasz Steve, nie wygrasz.
 Tylko, że moje ciało nie jest zgodne z naturą.
 B: Co? W język się gryziesz, a ugryź mnie...no.. w palec, o!

1 komentarz:

  1. I chyba to się nie zmieni, bo nie umiem się tu wylogować ze Steve'a ;o O matulu! Co to się dzieje!
    Masz problem ze zrobieniem jej kuku? Serio? ;o Haha będziemy mieć askowe Romeo i Julia xD
    A to Steve przypadkiem nie trzyma słoika z Nuttelą? Zrobimy ludzką kanapkę xD Przyjdzie Hulk i nas zje xD

    S: No ale powinna ci wybaczyć..
    S: Złe porównanie, z naturą nikt inny prócz was nie wygra
    B: Powiesz coś?

    OdpowiedzUsuń