24 stycznia 2017

o.

Mam nadzieję, że nie będę się mylić przy przeskakiwaniu z konta na konto xD
Ale jak na pierwszy dzień to sporo xD
A teraz niech się pochwali jaki jest kochany i szarmancki xD
/Trzeba wbić się w rytm, a się nie pogubisz. Sama też nie ogarniałam, ale jakoś daję radę, choć idzie się poplątać z hasłami :P
/Do tego od wczoraj nabiło się blisko tysiąc wyświetleń. Więc może faktycznie coś z tego będzie.
/Bucky? Gdzie tam, zwali to na Steve'a, niech on się wykazuje.
S: I też na niego podrywasz? 
 Teraz podrywam na własne skrzydła. Ale patrząc na to, że wciąż jestem sam, chyba są zbyt mało pierzaste. 
S: Noś batoniki proteinowe przy sobie?
 Noszę. Ale czasem nie fizycznej możliwości jeść przez dłuższy czas, na przykład podczas misji, i większe zapotrzebowanie na jedzenie daje o sobie znać.
 B: Skończyło się
 Tak? To tak bardzo mnie kochasz, że składasz mi życzenia po czasie? Dzięki.

1 komentarz:

  1. Najbardziej irytuje mnie to, że przy wylogowywaniu i powtórnym logowaniu znika mi profilowe Steve'a ;o kosmos, kosmos xD
    Nie zapeszajmy zatem!
    Haha Steve nic nie powie, bo dalej mnie nie lubi xD A jakby wiedział do czego ja go zamierzam wykorzystać! Buehehehehehehehehehehehehehehehehehe

    S: Nie no, Sam. Jesteś pierzasty wystarczająco po prostu babki ci tego zazdroszczą.
    S: Serio? Nie robicie przerw na jedzenie?
    B: Skończyło się twoje bycie miłym. A kiedy ja wcześniej coś miłego chciałam powiedzieć to słyszałam twoje "nie" i nawet gdy się przyznawałam, że mnie to rani to nie interesowało cię to, więc wybacz o mój piękny, że spóźniłam się dzień.

    OdpowiedzUsuń