24 stycznia 2017

o.

Najbardziej irytuje mnie to, że przy wylogowywaniu i powtórnym logowaniu znika mi profilowe Steve'a ;o kosmos, kosmos xD
Nie zapeszajmy zatem!
Haha Steve nic nie powie, bo dalej mnie nie lubi xD A jakby wiedział do czego ja go zamierzam wykorzystać! Buehehehehehehehehehehehehehehehehehe
/Może Google twierdzi, że jest paskudne i musisz je zmienić :D?
/Jedna dziewczyna chce przygarnąć Tony'ego, Astrid może przygarnie Tony'ego, to przybędzie nam nieco testosteronu.
/Teraz nie może już mieć ci za złe wyrzutów apropo upadku Bucky'ego, więc może wasze niesnaski odejdą w zapomnienie.
S: Nie no, Sam. Jesteś pierzasty wystarczająco po prostu babki ci tego zazdroszczą.
 O, i tego się trzymajmy. Właśnie dlatego jestem sam. Jestem tak pierzasty i wspaniały, że każda się mnie boi.
S: Serio? Nie robicie przerw na jedzenie?
 Czasem nie można sobie na to pozwolić. Zresztą, wojnę też jakoś przetrwałem. Z czego część w okopach, a tam nie było ani czasu na jedzenie, ani samego jedzenia w nadmiarze.
 B: Skończyło się twoje bycie miłym. A kiedy ja wcześniej coś miłego chciałam powiedzieć to słyszałam twoje "nie" i nawet gdy się przyznawałam, że mnie to rani to nie interesowało cię to, więc wybacz o mój piękny, że spóźniłam się dzień.
 Nie wybaczę.

1 komentarz:

  1. Niech zgadnę, Tobie się nie podoba, co? ;p
    Astrid <3 Oby znalazła sobie partnera/partnerkę <3
    Teraz? Po takim czasie? ;p

    S: Może Sharon ma jakieś miłe koleżanki?
    S: Wprawa już jest, patrząc i szukając pozytywów
    B: Dobrze

    OdpowiedzUsuń