24 stycznia 2017

o.

Ach źle ujęłam :( chodziło że Bucky potrafi kłamać i wyczuć te fałszywości ;(
Miałam na myśli Hydrę co by nie było xD MG pewnie by chciał popatrzeć xD
/Jasne, jasne. I tak powiem Bucky'emu i epizod z byciem miłym skończy się szybciej niż się zaczął.
/Mam dostęp do konta MG, ale niestety nie mogłabym mistrzować samej sobie, więc nie jestem taka pewna, czy MG będzie chciał popatrzeć :P A co do kont - wysłałam ci zaproszenie z Akademii.
S: To jestem w prawdziwym szoku
 Byłem wtedy młody, obiekty moich westchnień jeszcze młodsze i podobało im się to "dzikie, oswojone zwierze". Redwing był łagodny jak baranek, ale wyglądał groźnie. Był naprawdę świetny.
S: na szczęście nie mam wyczulonego smaku, węchu etc. 
 I ciesz się z tego, naprawdę. Wyczulone zmysły częściej utrudniają życie niż je ułatwiają. Większość kupnego jedzenia smakuje okropnie, fast-foody z sieciówek tak samo. Tłuszcz i chemia. Coś okropnego.
B: Bucky twoja wspaniałość nie ma granic a uśmiech podkreśla jak bardzo jesteś przystojny. Co chcesz w zamian? Spełnie wiele dla ciebie
 Mów dalej, słucham.
 

1 komentarz:

  1. Czemu mi chcesz dokopać? Bucky pierwszy raz jest miły! Nie licząc zdjecia koszulki :(
    Odezwałam się mejlowo xD
    Bardzo mnie cieszy, że pojawili się tam ludzie <3

    S: Nie chcesz kolejnego?
    S: Jakie są jeszcze minusy serum?
    B: http://imgur.com/a/bmQKG Nie da się ciebie nie uwielbiać, twoja osoba błyszczy takim światłem, że można by oświetlić Nowy York. Każdy ci zazdrości!

    OdpowiedzUsuń