24 stycznia 2017

o.

Czemu mi chcesz dokopać? Bucky pierwszy raz jest miły! Nie licząc zdjecia koszulki :(
Odezwałam się mejlowo xD
Bardzo mnie cieszy, że pojawili się tam ludzie <3
/Jak zdejmował koszulkę, to nie tyle był miły, co chciał się pochwalić mięśniami :P
/Odpowiedziałam.
/Póki co zgłosiło się sześć osób, ale to pierwszy dzień. Kilka zapowiedziało się już na wattpadzie. Może coś z tego będzie.
S: Nie chcesz kolejnego?
 Nie. Teraz mam mechanicznego Redwinga. Też jest uroczy, mówię ci.
 S: Jakie są jeszcze minusy serum?
 Metabolizm. Trzeba jeść znacznie więcej, a i tak niemal przez cały czas jest się głodnym. To bardzo uciążliwe. 
B: [link] Nie da się ciebie nie uwielbiać, twoja osoba błyszczy takim światłem, że można by oświetlić Nowy York. Każdy ci zazdrości!
 Poważnie? Walentynki to już zbyt mała komercha i trzeba wymyślić kolejne takie, pożal się Boże, święto?

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że nie będę się mylić przy przeskakiwaniu z konta na konto xD
    Ale jak na pierwszy dzień to sporo xD
    A teraz niech się pochwali jaki jest kochany i szarmancki xD

    S: I też na niego podrywasz?
    S: Noś batoniki proteinowe przy sobie?
    B: Skończyło się

    OdpowiedzUsuń