24 stycznia 2017

o.

Juz tam napuchałam! I po powrocie do domu założę konta Steve! A pod karta widzialam tylko ze mam iść się z Buckym przywitać :o
A to w parku? :p
Och tak! <3
Sprawdzę po powrocie xd
/Dostaniesz po łapach za nieprzeczytanie regulaminu! Oj, nieładnie. Punkt szósty rzecze, że powinnaś odpowiedzieć na mój komentarz (używając funkcji "odpowiedź"). A co do KP - dziewczyna jednak zrezygnowała z powiązań ze Steve'm (zobaczyła Bucky'ego i uciekła?). A co do parku - trza do niego jakoś dojść, prawda? 
/Idziemy kupić los na loterię!
S: no wez, nie gadaj ze je jesz.
 Ja nie. Ale sokoły na wolności często polują na gołębie. Ale to wciąż urocze, piękne stworzenia, nie mów, że nie.
 S: no weź! yolo!
 Och nie, tylko nie to. Mam koszmary związane z podobnymi skrótami, które były w modzie, kiedy mnie wybudzono. "LOL" śnił mi się po nocach.
B: spoko loko!

1 komentarz:

  1. I rozwalił mi się komentarz na dwa i jeden nie podpisany :( złe koty za płoty :(
    //Park xD
    Może liczyła ze będzie Wanda xD no ale sorry xD
    Grajmy w lotka xd

    S: Nie można ich kiziać i miziać ale są majestatyczne
    S: Stary rly? Nie no, nie będę taka..jeszcze sama słoikiem dostane
    B: Co dobrego się wydarzyło?

    OdpowiedzUsuń